掃呢頁CODE去手機

2015年9月8日 星期二

克勤爆祖兒大鑊:搵條「龍」返屋企練舞 祖兒,李克勤,克勤,容祖兒,



克勤認真夠老友,大爆祖兒喺佢唔喺香港時,走去搵條「龍」(男友劉浩龍)返屋企練舞!

next 1/1 pre

搞到祖兒即時不知所措!

next 1/1 pre

本身兩人跳辣身舞之餘,仲想有咀嘴,但係因為克勤留鬚所以冇嚕!

next 1/1 pre

祖兒仲笑言都想留鬚,塊面可以瘦啲!

next 1/1 pre

講到Keep Fit,祖兒覺得今次唔係最瘦,而克勤就話睇見都心痛喇!

next 1/1 pre

克勤為咗加強信心,積極健身,不過頭先先食完叉燒飯囉!

next 1/1 pre

搞到祖兒都勁羨慕!

next 1/1 pre

不過,祖兒你真係太瘦了!

next 1/1 pre

輕如紙一樣!

next 1/1 pre

但唱功依然冇得頂!

next 1/1 pre

拗手瓜之餘~

next 1/1 pre

再拗埋腰~

next 1/1 pre

克勤,你啲鬚真係好勁下,但佢未決定會唔會留到開騷當日!

next 1/1 pre

好霸氣呀!

next 1/1 pre

但都唔夠祖兒Man爆笑言跳辣身舞要備案架咩?

next 1/1 pre

蔡卓妍(資料圖片)

next 1/1 pre

天后容祖兒與李克勤聯手舉行的《容祖兒李克勤演唱會》即將開鑼,二人積極排舞作最後衝刺,身穿白Tee的祖兒透螢光Sport Bra又晒老鼠仔,克勤則大騷麒麟臂,在練舞時他們又唱又跳,更在舞蹈員身上作狀拗手瓜。

祖兒瘦到變排骨 克勤心痛

祖兒近日為了演唱會積極操弗,令克勤見到也心痛,克勤說:「佢永無止境想瘦,有一日瘦到得80磅都仲想瘦多10磅!」祖兒則封克勤為「魔鬼」,因對方不斷引誘她吃東西。克勤續說:「剩番四日(距離開騷日子)可以瘦幾多?夠瘦啦,我代觀眾講你已經夠瘦,再瘦歌迷會心痛。」祖兒透露今次未及上次開騷時瘦削:「冇上次咁瘦,因為我排牙冇哨出嚟,身材方面自己Feel到。」

克勤健身照食叉燒飯

克勤表示今次雖然不會剝衫晒身材,但是第一次積極健身,純粹為自己建立信心,他說:「我操咗三個禮拜已經達標,我可以亂食嘢,頭先食完盒叉燒飯。」祖兒坦言羨慕對方開騷不用節食:「好叻,好羨慕,我唯一見過兩個人,蔡卓妍開騷前可以狂食,克勤就係第二個。」

本身想咀嘴

自封「舞壇奇葩」的克勤又感激舞蹈老師教路,幫助他解決舞蹈弱點,問到今次祖兒與克勤可有辣身舞?祖兒直認:「有架,開頭話唔跳舞,到依家好多舞蹈,咁就加啲口味,加辣身舞,有面貼面!(咀嘴?)本身想架,但克勤留咗鬚。」祖兒又自爆當克勤與女舞蹈員跳辣身舞時,都會買定花生等睇戲,克勤表示:「祖兒不停笑我,有女Dancer會撩我,每日排到呢度,佢就叫我行埋啲,唔使驚,又喺記者面前笑我怕醜。」

克勤爆祖兒搵男友劉浩龍跳舞

問到他們跳辣身舞前可有向另一半備案?祖兒霸氣地說:「要架咩?我Man唔Man呀!」怎料克勤大爆祖兒找男友劉浩龍(師兄)練習跳辣身舞:「我只知祖兒話我聽,我唔喺香港嗰陣,搵條『龍』返屋企陪佢練。」全場即時起哄,祖兒撒嬌表示:「搞錯呀!咁冇雷?有啲舞蹈要100次去練,所以先要返屋企練。」問到與師兄練舞後可有「加辣」?祖兒尷尬笑言:「唔係呀,唔加辣。」克勤幫忙解圍表示:「咁係團體合作嚟,每人有自己工作崗位,屋企人有屋企人嘅責任去做,提供舒服嘅環境。」

祖兒想留鬚:塊面會瘦好多

提到他們舞蹈其中一個動作是克勤抬起祖兒,更試過不慎失手,克勤解釋:「我嗰時唔夠力,又唔識分輕重,啲位又就得唔啱,跣咗手。有個動作打橫抱佢,個樣又要表現得從容喎,依家唔會,佢輕咗好多,我又大隻咗啲。」祖兒補充表示:「係我叫佢Harder,出多啲力!」留了鬚的克勤又稱未決定在演唱會當日會否留鬚,不過身旁的祖兒自爆有意留鬚:「我都想留,因為框住塊面,塊面會瘦好多,我想留一條,好似京劇咁。」當記者取笑祖兒有「留」浩龍時,她大笑表示:「嘩,你好好笑呀,哈哈哈!」克勤表示留鬚會凸出其部位時,祖兒即耍手擰頭:「咁咪啦,我塊面四方形。」

其後,克勤又爆二人穿上背心排舞時,看到彼此的身體就如地圖一樣,因他們分別有刮沙及拔罐印。

鍾意就快D Share啦!