掃呢頁CODE去手機

2015年9月23日 星期三

陳瀅死守防線 [FACE - 435] 陳瀅,MF,



陳瀅呢個 yoga動作唔知正唔正宗,不過防走光準備就做到好足囉!

全知言

陳瀅死守防線

陳瀅自年初嘅《四個女仔三個 BAR》之後,見報率一直高企,最近仲出埋全裸寫真,有人氣啲品牌自然會識得搵你。

上週四( 17日)陳瀅就同林德信、鄭俊弘出席一個牛仔褲代言活動,為咗要展示條褲有幾柔軟,三人都擺出唔同嘅 yoga姿勢,當大家都好期待陳瀅做 yoga會有驚喜之際,其實佢已經一早打晒底,胸口亦貼晒膠紙,就算倒吊都應該唔會有意外,女神今次好保守喎!

相信呢個係 yoga界入面最 easy嘅 pose,鄭俊弘咁樣做似乎搞笑同 hea咗啲喎。

玩 yoga玩到做導師嘅林德信,為咗要展示牛仔褲有幾彈性,係咁兒舉個 90度腳俾大家睇吓囉!

即時報料 facepop

熱線: 9222 0828

電郵:facenews@nextmedia.com

facebook: Face Magazine inbox

line、 we chat id: facemagazine

鍾意就快D Share啦!