掃呢頁CODE去手機

2015年9月23日 星期三

溫碧霞疑真空上陣 揮低密實周秀娜 溫碧霞,周秀娜,



溫碧霞疑真空上陣 揮低密實周秀娜

2015-09-22 21:45:00



(攝影:陳志嵐)

今日溫碧霞(Irene)喺金鐘出席國慶晚宴,性感兼疑似真空上陣的溫碧霞艷壓全場,Irene笑住否認真空話:「你哋話係咪係,呢條裙0依家唔着冇得着,因為秋天就快到!」不過係唔係真空都好,Irene嘅身形超級弗,佢話:「會做運動keep住,但係囝囝鍾意游水,老公鍾意打波,所以我哋會分開做。」剛成立工作室嘅Irene透露首部電影《愛在深秋》已經完成,預計將於出年3月上映,佢坦白話因為呢件事而感到開心同期待。

周秀娜同何佩瑜Jeana齊齊密實打扮現身,佢哋講笑話純粹黐餐,一度暴瘦嘅娜姐話:「其實一直都咁上下,cup數都亦一樣, 總之冇換過內衣。」另一方面,劉偉強被問及無綫同美國華納兄弟合資喺香港設總部一事,佢話:「暫時未有合作,不過對香港嚟講係好事,好似打咗支強心針。」



溫碧霞性感兼疑似真空上陣的溫碧霞艷壓全場。







周秀娜同何佩瑜Jeana齊齊密實打扮現身。



鍾意就快D Share啦!