掃呢頁CODE去手機

2015年9月23日 星期三

JM圓 pat賀中秋 [FACE - 435] JM,文詠珊,MF,



着白色最易顯肥,好在 JM一直有做運動,身形總算無失禮,係個 pat pat圓咗啲囉。

全知言

JM圓 pat賀中秋

JM去年自組公司之後,成個人好似升咗呢咁,高貴咗,有品味咗。不過品味嘅嘢,每個人口味唔同就真。

上週一( 14日) JM同男助手喺中環出現,可能啱啱 shopping完,男助手孭住一大袋,而 JM就繑住手袋咁漫步人生路。雖然到最後全知言都唔知 JM當日嘅目的地係邊度,不過佢全程冇乜笑容,頭髮紮起,戴晒黑超,仲要白恤衫襯白褲加白色涼鞋,不過佢條超緊白色老牛就出咗事喇,顯得 JM女神個八月十五又大又圓,唔通 JM咁應節同大家賀中秋?

JM自立之後多咗好多工作,之前又做埋 i.t代言,行街 shopping唔使咁愁喎!

話晒都係老闆,粗重功夫當然由助手做

即時報料 facepop

熱線: 9222 0828

電郵:facenews@nextmedia.com

facebook: Face Magazine inbox

line、 we chat id: facemagazine

鍾意就快D Share啦!