掃呢頁CODE去手機

2015年9月23日 星期三

用完即棄】禁行埋半年 陳偉霆設局撇Sa 陳偉霆,





其他影片:>>






星期日(20/9)凌晨,阿Sa(蔡卓妍)同陳偉霆夾好時間,各自在微博宣布分訊,由始至終不被睇好的姊弟戀,五年情終於玩完。

兩人在聲明中提到,拍拖期間承受很多壓力,一直被傷害及冠以很多大大小小罪名,他們的愛不像自己想像中堅固,決定和平分手。

但實情是在內地愈來愈紅的陳偉霆,一年前已經開始密謀撇阿Sa,加上今年初與大陸當紅花旦趙麗穎拍劇,啜出真感情,男方開始以忙做藉口,逐漸疏遠阿Sa。

以往每逢農曆新年,二人都會一齊放假出外拍拖旅行,今年William要開《蜀山》,大條道理攞唔到假,要臨時甩底。原本阿Sa想上橫店探班,William卻一口拒絕,阿Sa最後惟有搵阿嬌陪,同到馬爾代夫過年。

「William長期喺大陸開工,以前阿Sa一得閒,就算一、兩日都好,就會飛上去探班;不過近呢半年就算阿Sa話要去探佢,都會俾William用唔同藉口阻止,過去呢九個月,見到面嘅時間,加埋都冇一個月。」阿Sa身邊人說。
鍾意就快D Share啦!