掃呢頁CODE去手機

2015年11月22日 星期日

【九龍選戰】游蕙禎指投票率逾五成就有機 居民望踢走建制派 :),

$(document).ready(function() { ga('set', 'dimension9', 'appledailyhk'); }); var globalvar, g_ngs_loggingData; // ***** START videoplaza AD plugin configuration ***** var videoPlazaCo ...




其他影片:>>






過去均被經民聯立法會議員梁美芬壟斷的黃埔東,今年有青年新政的游蕙禎加入,她表示,截至下午一時半,黃埔東投票率已高於上屆,她認為只要投票率高於五成,便有機會獲勝,她期望更多人出來投票,打破保皇黨壟斷,還政於香港人。

大學生Cherry今年才合資格成為選民,她去年曾參與雨傘運動,表示雨傘運動令過去較少關心時事的她,更感受到香港人追求真普選,不要袋住先,本身已傾向票投泛民,踢走建制派。她慶幸今屆有得揀,認為重點是踢走建制派,「佢地無為香港做過啲咩,成日否決一啲對市民有利既議案例如鉛水,同埋浪費公帑既議案。」

任職文職的陳先生,今年亦是首次合資格投票。他表示一向不支持建制派,只是雨傘運動後更看清他們的真面目,「佢地唔係真係為香港人做事,只係為左擦鞋,去幫中央。」他認為今屆有年輕新人參政是好事,「始終見到梁美芬做得麻麻地,但之前無得揀。」

年輕主婦鄒太亦投選青年新政,「雨傘運動後大家揭開肚皮,會唔會有人收埋左啲嘢,睇埋整個香港人景況。」她認為各候選人政綱相近,但期望新人事新作風,有一個真正為居民的新方向,「唔係出黎做show。」

梁美芬表示,該區選情競爭大,一票都不能少,今日亦會主力留在該區拉票。黃埔東票站門外,建制派民調駐重兵,至少有兩個機構共七人在票站外圍攻剛投完票的選民,查詢投票意向。候選人則集中在德民街馬路拉票。黃埔東另一候選人為獨立羅錫明。

陳奕釗攝 陳奕釗攝 楊柏賢攝
楊柏賢攝
鍾意就快D Share啦!