網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月16日 星期三

【同居23年冇嘢揸手】49歲H奶葉子楣與男友情轉淡:係有啲悶 __,

半百葉子楣復出?Areukiddingme?今日有周刊報道真係咁講,係咪好期待呢……邊個係葉子楣?Areukiddingme?「波霸」都唔識?唔係波霸奶茶喎!其實又好難怪大家唔識佢,90後嘅尤甚,因為楣姨對上一部作品,已經係94年嘅電影《地下裁決》。轉眼葉子楣已經49歲,HCup身材仍然冠絕娛圈,G奶都要行埋一邊,但葉子楣為了愛情洗盡鉛華,息影多年做脊醫男友呂鍚照背後女人。一做就23年。不過,原來 ...


半百葉子楣復出?Are u kidding me?今日有周刊報道真係咁講,係咪好期待呢……邊個係葉子楣?Are u kidding me?「波霸」都唔識?唔係波霸奶茶喎!

其實又好難怪大家唔識佢,90後嘅尤甚,因為楣姨對上一部作品,已經係94年嘅電影《地下裁決》。轉眼葉子楣已經49歲,H Cup身材仍然冠絕娛圈,G奶都要行埋一邊,但葉子楣為了愛情洗盡鉛華,息影多年做脊醫男友呂鍚照背後女人。一做就23年。不過,原來葉子楣同男友,一直都只係男女朋友關係,冇結婚,兩人愛巢嘅物業蔚豪苑都係葉子楣事業高峰時購入。兩人冇聯名物業,但呂錫照同前妻所生兒子就有呂錫照二千萬單位同名車。

女人愛情至上,可以唔在乎一紙婚書,亦唔在乎有冇物業揸手——Fine,但23年過去,兩人又冇子女,依家,有傳兩人感情生變,情轉淡——報道指葉子楣最近心思思復出,仲積極減肥,體重保持90磅左右,胸前依舊偉大——嗱,努力keep fit跑步日做千下sit up可能只係呼應依家個健康trend,不過葉子楣確係少咗同男友一齊,出街通常都係得葉子楣一個。報道又話,三個禮拜以來,兩人只係試過一次出去食飯,其餘時間都係自由活動。

葉子楣接受周刊訪問時都認,以前確係諗過、有衝動想結婚,但最後都係冇結。依家?葉子楣就話:都咁耐,唔需要啦。」

對咗23年,愛情變成感情,可以昇華至如親人關係,也可以漸漸成為「同屋住」變陌路人。葉子楣呢,佢都話:「耐咗,係有啲悶,但大家各有自己空間,會舒服啲。」至於錢銀嘅嘢,唔使同佢擔心:「開聯名戶口我唔會,女人要獨立,但一齊佢都要養我0架!」咁復出呢?葉子楣話唔會封自己後路,因為將來嘅嘢冇人知,但如果係復出,就一定要做主角,串星no way。不過佢都好謙,話:「依家咁多0靚模,我點鬥呀?」但依家啲0靚模,邊有楣姨咁真材實料同有腦先?

《玉蒲團之偷情寶鑑》,對手係吳啟華。
陳淑蘭、葉子楣、吳君如
依家變成有啲大媽Look嘅葉子楣同呂錫照。 保養甚佳

鍾意就快D Share啦!