網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月16日 星期三

《星球大戰:原力覺醒》:劇透慎入:重要角色將被處死! __,

一代英雄,唔通就此殞落?next1/1pre陪伴一眾《星戰》迷成長的漢蘇奴(後排中),在新一集就此死去,相信一定傷心死!next1/1pre朱兒(左)、漢蘇奴next1/1pre莉雅公主next1/1pre《星球大戰:原力覺醒》(StarWars:TheForceAwakens,星戰7)未上映已經傳聞多多,一眾《星戰》迷,憑預告片及海報等hints狂估劇情,其中最爆就是有fans根據預告片估計夏里 ...


一代英雄,唔通就此殞落?

next 1/1 pre

陪伴一眾《星戰》迷成長的漢蘇奴(後排中),在新一集就此死去,相信一定傷心死!

next 1/1 pre

朱兒(左)、漢蘇奴

next 1/1 pre

莉雅公主

next 1/1 pre

《星球大戰:原力覺醒》(Star Wars:The Force Awakens,星戰7)未上映已經傳聞多多,一眾《星戰》迷,憑預告片及海報等hints狂估劇情,其中最爆就是有fans根據預告片估計夏里遜福(Harrison Ford)飾演的漢蘇奴(Han Solo),其猩猩拍檔朱兒(Chewbacca)會在戰事中死去。

不過大家其實只係估中咗一半,新一集黑帝Kylo Ren原來是漢蘇奴與莉雅公主的兒子Ben,因為在跟天行者學做絕地武士中途成魔才成為新黑帝,一心以為可以有辦法將兒子改邪歸正的漢蘇奴,最終卻死在兒子的十字激光劍之下!陪伴一眾《星戰》迷成長的漢蘇奴,在新一集就此死去,相信一定傷心死!

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!