掃呢頁CODE去手機

2016年3月16日 星期三

真的上車了:「真的上車了」後續:港女話無樓都照嫁 __,港女,

港女Kristy(左)及Mary(右)。小圖為張天天及他的未婚妻。next1/1pre港女Kristynext1/1pre港女Marynext1/1pre康宏理財聯席董事梁惜君next1/1pre東網最新一期「真的上車了」再次牽起網上熱話!80後張天天為未婚妻「白富美」日拼夜拼,加上家人出手相助,終達成在香港買樓的目標。有網民十分葡萄,指天天有樓在手才能抱得美人歸,一旦無樓在手,想要女朋友就好難, ...


港女Kristy(左)及Mary(右)。小圖為張天天及他的未婚妻。

next 1/1 pre

港女Kristy

next 1/1 pre

港女Mary

next 1/1 pre

康宏理財聯席董事梁惜君

next 1/1 pre

東網最新一期「真的上車了」再次牽起網上熱話!80後張天天為未婚妻「白富美」日拼夜拼,加上家人出手相助,終達成在香港買樓的目標。有網民十分葡萄,指天天有樓在手才能抱得美人歸,一旦無樓在手,想要女朋友就好難,更何況娶美女。為證明是否港女一定要嫁有樓港男,東網訪問多位美女,看看她們是否要有樓才肯嫁?

咁各位又點睇呢?大家可以click入 http://bit.ly/1QRBviu ,重溫張天天嘅上車故事喎!諗吓網民有冇道理。

男主角天天點睇?佢話:「有港女的婚姻觀是有樓先嫁得過,亦有朋友認為娶內地女仔好過,但個人認為不可一竹竿打一船人,香港也有不少顧家的女孩,此要求並不過份,情侶間大可就此目標公一份,婆一份,齊齊努力上車!」

佢又幸福滿滿地說:「來自內地嘅未婚妻的確冇買樓嘅要求,只求2人過得開心就OK,即使租樓住、食廿幾蚊飯盒都一樣咁開心。」

港女Mary都同意話︰「對方唔一定要有樓在手先結婚,因為我有工作能力,唔介意一齊努力儲錢,辛苦幾年再上車。我覺得兩個人一齊儲錢會快啲,反而要靠對方家人幫手,好似暗示個男仔無上進心,我更加唔鍾意。」

港女Kristy話︰「有樓在手好重要,但我唔介意夾份買,一齊儲錢上車都可以接受。不過,一定要有樓先結,因為我唔想畀租金但到頭來層樓唔係自己,我寧願推遲結婚都希望有樓再結婚。」

不過,部分網民就唔係咁諗。網民Teresa話︰「男人揀女人都睇樣、睇身材,所以女人揀男人睇佢有無樓都好正常!有層樓喺手反映佢的財政狀況穩健,對女仔婚後生活質素有保障。」

8仔:「我終於明白有樓就有女呢個道理!」

富加美:「邊度嘅女人都要最好有層樓喇,拍拖結婚有間房真係唔過份。」

bbq323 :「人地努力,有所成就,識到靚女,和有層樓有乜關係?」

網民睇法好實際,咁啲理財顧問又點睇?

-----------------------------------------------------------------

康宏理財聯席董事梁惜君話︰「樓唔係揀男人的首要條件,如果唔愛佢,有樓都無用。加上而家好多女性好獨立,賺錢能力可能比對方高,所以伴侶有無樓唔太重要。」

她又認為,部分年輕人指樓價過高而放棄置業,這想法不可取,「樓價會有調整,所以要做好準備,平時應該分短、中、長線的儲蓄目標,盡量減少不必要的開支。」

她舉例說,「十年內要上車,首期若要100萬元,即每年要儲10萬元,每個月儲8,000元,對一般打工仔可能有困難,但如果兩個人夾份一齊儲,各人儲4,000幾元,再加上每年人工的增長,達成置業目標並唔難。」

香港樓市日日新鮮,話題多多,想睇晒最update嘅樓市新聞短片,即刻click入 http://bit.ly/1M2kP95


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!