掃呢頁CODE去手機

2016年3月16日 星期三

邊個係最佳老公?張智霖:任達華好顧家! [FACE - 460] __,任達華,張智霖,MF,

全知言邊個係最佳老公?張智霖:任達華好顧家!雖然成日都有拋妻棄子嘅負心漢出現,不過世間上仍然有好多好好先生嘅!好似陳奕迅同張智霖就係絕種好人夫啦!肯行多一步令老婆放心又安心,又會將副身家全奉獻俾老婆買衫又買鞋,你話呢啲人夫喺邊度搵先!張智霖:任達華好sweet我覺得娛樂圈入面最好嘅人夫呢,我認識嘅應該係華哥任達華喇!因為見到佢成日都好sweet啦,好顧家啦,佢又好健康啦,佢絕對係我哋後輩嘅榜樣。林 ...


全知言邊個係最佳老公?張智霖:任達華好顧家!雖然成日都有拋妻棄子嘅負心漢出現,不過世間上仍然有好多好好先生嘅!好似陳奕迅同張智霖就係絕種好人夫肯行多一步令老婆放心又安心,又會將副身家全奉獻俾老婆買衫又買鞋,你話呢啲人夫喺邊度搵先!張智霖:任達華好sweet我覺得娛樂圈入面最好嘅人夫呢,我認識嘅應該係華哥任達華喇!因為見到佢成日都好sweet啦,好顧家啦,佢又好健康啦,佢絕對係我哋後輩嘅榜樣。林 ...


全知言

邊個係最佳老公?張智霖:任達華好顧家!

雖然成日都有拋妻棄子嘅負心漢出現,不過世間上仍然有好多好好先生嘅!好似陳奕迅同張智霖就係絕種好人夫肯行多一步令老婆放心又安心,又會將副身家全奉獻俾老婆買衫又買鞋,你話呢啲人夫喺邊度搵先!

張智霖:任達華好 sweet

我覺得娛樂圈入面最好嘅人夫呢,我認識嘅應該係華哥任達華喇!因為見到佢成日都好 sweet啦,好顧家啦,佢又好健康啦,佢絕對係我哋後輩嘅榜樣。

林雅詩:劉華錫太太

其實我首選就係劉德華,因為佢真係又靚仔啦,又好好,又好勤力嘅藝人,佢又好錫佢太太,對佢小朋友又好好,所以佢真係我嘅首選嚟!自己心目中另外呢個好朋友都係一個好好嘅人夫,就係張達明先生,因為佢有 cancer啦,佢好努力咁去奮鬥,為咗佢屋企,為咗佢小朋友,同埋佢真係一個好好先生!

劉心悠:學友多好歌

我覺得呢個娛樂圈最 prefect嘅人夫就係張學友!因為佢係歌神!同埋佢係我一路以嚟嘅偶像,同埋佢啲歌陪伴住我渡過好多好唔開心嘅時期,所以佢係我最理想嘅人夫!

綠魔( Karl):葉家寶忠心

我覺得呢個不二人選嘅最佳人夫大獎係頒俾葉家寶先生(人哋未結婚㗎喎)!之前佢係亞視嘅代表啦,除咗感情同埋戀愛生活之外呢,亦都將佢嘅 100分嘅心血, 99分都俾咗亞視,臨到最後一刻,熄機之前都當亞視係佢嘅老婆。所以最佳人夫,環顧晒全個亞洲嘅亞洲電視,其實都係葉家寶先生!

鄧伊玲(阿旦):王敏德專一

我會覺得係王敏德!首先我會覺得佢係一個半唐番性格,好 open mind嘅,對啲仔女都係啦,同埋我見佢對老婆咁多年都係好恩愛,好專一,所以佢係我心目中模範嘅丈夫嚟嘅!

小春都係好老公 街坊:返到屋企係小男人!

陳嘉嘉(左)

陳小春相處得好好!佢對老婆好好,表面上形象壞,不過返到屋企係一個小男人嚟!

蘇苡瑜(右)

我覺得古巨基因為佢又會作曲俾佢老婆,好 sweet!

Yanis(左)

苗僑偉。佢同佢老婆好長情,生日嗰啲成日都會慶祝。

Jim(右)

少爺占。佢維護佢老婆好耐,連佢自己身邊啲朋友都唔知,好保護佢老婆。

即時報料 facepop

熱線: 9222 0828

電郵:facenews@nextmedia.com

facebook: Face Magazine inbox

line、 we chat id: facemagazine


鍾意就快D Share啦!