網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月3日 星期五

蘇冠 裸女賣波衫!艾爾關公災難變發達 __,

呢個年代,做生意嘅最怕就係有關公(公關)災難!好似下季會由蘇甲升上蘇冠嘅業餘球會艾爾,佢哋上個星期就推出新波衫,仲用奇招搵個裸模將件波衫以彩繪形式畫上身做宣傳,影晒硬照擺上網,給果就梗係惹嚟全城熱話,係人都識啦!不過,搵到裸體靚女做宣傳,艾爾即刻遭到唔少衛道之士同女權份子狂插,話佢哋侮辱女性,仲話喺網上搞個對抗大行動,激動反應更逼令蘇格蘭聯賽會加入戰團,話考慮要向艾爾作出處分添。對於畀各界圍攻,艾 ...


呢個年代,做生意嘅最怕就係有關公(公關)災難!好似下季會由蘇甲升上蘇冠嘅業餘球會艾爾,佢哋上個星期就推出新波衫,仲用奇招搵個裸模將件波衫以彩繪形式畫上身做宣傳,影晒硬照擺上網,給果就梗係惹嚟全城熱話,係人都識不過,搵到裸體靚女做宣傳,艾爾即刻遭到唔少衛道之士同女權份子狂插,話佢哋侮辱女性,仲話喺網上搞個對抗大行動,激動反應更逼令蘇格蘭聯賽會加入戰團,話考慮要向艾爾作出處分添。對於畀各界圍攻,艾 ...


呢個年代,做生意嘅最怕就係有關公(公關)災難!好似下季會由蘇甲升上蘇冠嘅業餘球會艾爾,佢哋上個星期就推出新波衫,仲用奇招搵個裸模將件波衫以彩繪形式畫上身做宣傳,影晒硬照擺上網,給果就梗係惹嚟全城熱話,係人都識

不過,搵到裸體靚女做宣傳,艾爾即刻遭到唔少衛道之士同女權份子狂插,話佢哋侮辱女性,仲話喺網上搞個對抗大行動,激動反應更逼令蘇格蘭聯賽會加入戰團,話考慮要向艾爾作出處分添。

對於畀各界圍攻,艾爾個主席卡馬倫就話知你,佢話自己班波搵裸模做波衫宣傳都唔係第一次,雖然話今次個主意係佢哋贊助商Bodog去搞,但佢哋就絕對支持,仲覺得好成功添!卡馬倫話今次件事喺網上愈煲愈大,家陣遠到去澳洲都識得佢哋隊波,收晒宣傳效用,之前人人以為佢哋宣傳做得衰,會係場關公災難,依家查實係關公發大達先真呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!