網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月3日 星期五

李珊珊拍賣港姐后冠:思前想後了五年 __,珊珊,李珊珊,港姐,林珊珊,

李珊珊微博宣布拍賣港姐后冠。近日被傳腦生瘤嘅38歲前港姐冠軍李珊珊,佢已經公開否認,尋日忽然喺微博宣布要拍賣港姐后冠!1996年獲選港姐冠軍嘅佢,近年已經絕迹娛圈,佢喺微博表示自己蘊釀咗五年時間去做呢個決定,又指將后冠閒置咗二十年不見天日,大感可惜,所以想將一件有紀念價值嘅嘢,將佢變得更有意義。佢又話明知無可避免會有爭議,佢都依然下定決心去拍賣后冠,更指就算后冠唔喺身邊,「港姐冠軍」呢個名聲都會跟 ...


李珊珊微博宣布拍賣港姐后冠。

近日被傳腦生瘤嘅38歲前港姐冠軍李珊珊,佢已經公開否認,尋日忽然喺微博宣布要拍賣港姐后冠!

1996年獲選港姐冠軍嘅佢,近年已經絕迹娛圈,佢喺微博表示自己蘊釀咗五年時間去做呢個決定,又指將后冠閒置咗二十年不見天日,大感可惜,所以想將一件有紀念價值嘅嘢,將佢變得更有意義。佢又話明知無可避免會有爭議,佢都依然下定決心去拍賣后冠,更指就算后冠唔喺身邊,「港姐冠軍」呢個名聲都會跟隨佢直到永生。李珊珊寫道:「今天是2016年6月2日。我決定將香港小姐后冠以拍賣形式捐出,所得款項將不扣除任何經費,全數捐助六間慈善機構。」

佢強調選擇拍賣形式是佢本人意願,不過拍賣日子或過程等細節,都未有任何具體方案,但就希望過程係喺陽光下進行,方式亦要最簡潔、不製造任何多餘費用同唔衍生利益之下,免除任何令捐助變質嘅情況。

之後佢再次發文,指由決定公布到當下,收到全部都係支持嘅聲音,心存感激。而佢下一步將會物色對此類活動有經驗嘅人士,更邀請網友提供有關籌辦嘅注意事項。每一個細節都會喺微博公開、透明。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!