網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月3日 星期五

【96年四料冠軍】李珊珊宣佈拍賣港姐后冠:我深知人生無常 __,珊珊,李珊珊,港姐,林珊珊,

96年港姐冠軍李珊珊,4年前曾傳出腦腫瘤,近日有周刊再報道珊珊患腦瘤消息,經常要進出醫院,而佢接受《蘋果》訪問時,就否認有關報道,只係話「唔係事實唔回應!」近年深閨簡出嘅珊珊,08年開始已鮮有現身公開場合,只以微博或者短訊同朋友溝通。噚晚珊珊喺微博先後兩次貼文,其中喺第一篇長文中,珊珊透露自己喺呢5年入面,原來一直構思一個喺港姐選舉中,史無前例嘅義舉——拍賣香港小姐后冠,並會將所得款項,不扣除成本 ...


96年港姐冠軍李珊珊,4年前曾傳出腦腫瘤,近日有周刊再報道珊珊患腦瘤消息,經常要進出醫院,而佢接受《蘋果》訪問時,就否認有關報道,只係話「唔係事實唔回應!」近年深閨簡出嘅珊珊,08年開始已鮮有現身公開場合,只以微博或者短訊同朋友溝通。噚晚珊珊喺微博先後兩次貼文,其中喺第一篇長文中,珊珊透露自己喺呢5年入面,原來一直構思一個喺港姐選舉中,史無前例嘅義舉——拍賣香港小姐后冠,並會將所得款項,不扣除成本,全數捐俾6個慈善機構。20年前6月2日,李珊珊在紅館摘下港姐冠軍寶座,更是四料冠軍,包括最上鏡小姐、最受傳播媒介歡迎獎及才藝小姐。文中珊珊憶述20年前港姐決賽當晚心情,最終更奪得冠軍。佢喺文章中形容拍賣后冠嘅原因,係希望將佢嘅價值變得更有意義,即使自己拍賣出去,亦唔會帶走所得嚟嘅名聲,反而收起盒裡,后冠就同一堆廢鐵夾雜小石頭冇分別。珊珊寫道:「而我亦不認為需要血緣去計承下去,因為我的腦袋及身軀是父母給我,並不代表我也能將好的腦袋及好的身軀傳承到後代,所以在繼承上是一點意義也沒有。還有一點就是我的生活尚算豐足,不過跟富貴扯不上關係,然而我深知人生無常,一切高低起跌皆是命,因此我作出了這個決定,不論將來我是潦倒、窮困、小康、富貴;我也不會後悔。」珊珊喺文章中,坦言呢個構思,已經諗咗五年,亦預咗會惹嚟抨擊嘅聲音,但佢唔會因為其他人嘅質疑而卻步,因為呢個唔係佢一向嘅性格。

18歲的李珊珊。轉眼咁就廿年。 深居簡出的李珊珊,愛上閱讀及寫微博抒發感受,生活簡單平靜。

鍾意就快D Share啦!