網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月3日 星期五

戴蘊慧:豪宅女王!戴蘊慧豪擲4,500萬英國掃樓 __,戴蘊慧,

戴蘊慧用咗4,500萬喺曼城掃咗8個單位,勁呀!現年47歲的索媽戴蘊慧(真真)向來投資有道,多年來買賣「磚頭」都眼光獨到,去年更趁樓市未跌售出中環半山豪宅,勁賺1,400萬!今年香港樓市低迷,她決定轉戰英倫,在當地狂掃8個市值約共4,500萬的豪宅單位,變身大業主做「豪宅女王」!全球經濟疲弱,香港樓市亦不能幸免,令愛投資買樓保值的藝人卻步,但亦有不少人將目標擴展至海外樓市,吼準時機出擊!最近有來自 ...


戴蘊慧用咗4,500萬喺曼城掃咗8個單位,勁呀!

現年47歲的索媽戴蘊慧(真真)向來投資有道,多年來買賣「磚頭」都眼光獨到,去年更趁樓市未跌售出中環半山豪宅,勁賺1,400萬!今年香港樓市低迷,她決定轉戰英倫,在當地狂掃8個市值約共4,500萬的豪宅單位,變身大業主做「豪宅女王」!

全球經濟疲弱,香港樓市亦不能幸免,令愛投資買樓保值的藝人卻步,但亦有不少人將目標擴展至海外樓市,吼準時機出擊!最近有來自地產界的消息,指有香港女藝人斥巨資在英國曼徹斯特購得The Sky Gardens多層豪宅,據知這位藝人正是退隱娛樂圈多年的「隱形富婆」戴蘊慧。

「前後買咗10間。」

真真去年在樓市獲利過千萬,當時已向《東網》透露有意在英國曼徹斯特置業,事隔不足一年,她已付諸行動在當地「掃磚頭」!《東網》向她求證,有指她豪氣地狂掃多層Apartment,真真透露剛從泰國回港,自言最近有開心事,所以專程到泰國拜神。問到開心事是否在英國置業?她大方承認上月底到當地簽約做業主:「係呀!我早幾個月去咗英國,去探喺當地讀緊大學嘅細仔,順便就去咗曼城睇樓盤,同當地發展商見面。(話你買咗好多層樓?)前後買咗10間,其中2間係幫親戚買嘅。」問到是次投資是否過千萬?她說:「落咗訂,大概800萬。(榮升曼城大業主?)咁又太誇張!Sky Gardens入面有好多座同埋單位,我只係買咗其中一座嘅10個單位,反而好多內地人係成棟30、40間咁買,呢啲先係大業主,我呢啲見笑」

日本置業回報低

提到不少藝人都轉戰海外投資買樓,為何偏偏選中在英國置業?她透露曾考慮在日本置業:「我都去過東京,睇過好多樓盤,亦做過詳細研究同分析,但始終日本多天災,唔係咁穩陣。加上日本二手樓嘅回報率唔算好高,曼城就係繼倫敦後第二大城市,好多大公司總部都遷移去嗰度,我睇好當地經濟,決定將所有投資放喺英國。」

育有兩子的真真早年與新加坡富商離婚,前夫對三母子照顧有加,而她投資房地產屢有佳績,在香港及新加坡都有物業揸手,去年6月更在樓市下滑前,將中環過千呎的物業以2,480萬售出,激賺1,400萬!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!