網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月3日 星期五

張嘉兒:【多圖】大肚張嘉兒狂晒三點式堅索 __,張嘉兒,

除咗個肚之外,點睇都唔似佗b六個月。佗B六個月的前港姐張嘉兒今日喺社交網上載一輯索爆比堅尼相,原來嘉兒趁住BB佗穩咗去泰國布吉旅行鬆一鬆,佢換咗兩套比堅尼,真係索到爆裂呀!相中嘅佢因為懷孕關係上圍豐滿不少,目測有成3吋事業線,但嘉兒仍然面尖尖兼且四肢纖幼,真係睇唔出原來有咗6個月,而其中有一張相,嘉兒站在水上電單車上留影,相信佢只係用嚟擺吓pose,等生完再玩。另外,就嚟做媽媽的嘉兒心情相當興奮, ...


除咗個肚之外,點睇都唔似佗b六個月。

佗B六個月的前港姐張嘉兒今日喺社交網上載一輯索爆比堅尼相,原來嘉兒趁住BB佗穩咗去泰國布吉旅行鬆一鬆,佢換咗兩套比堅尼,真係索到爆裂呀!相中嘅佢因為懷孕關係上圍豐滿不少,目測有成3吋事業線,但嘉兒仍然面尖尖兼且四肢纖幼,真係睇唔出原來有咗6個月,而其中有一張相,嘉兒站在水上電單車上留影,相信佢只係用嚟擺吓pose,等生完再玩。

另外,就嚟做媽媽的嘉兒心情相當興奮,佢仲喺ig公布已經開咗個baby blog,佢仲呼籲叫同佢一樣佗緊B嘅媽媽留言,一齊交流佗b心得。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!