網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月17日 星期五

方力申:揭分手內幕 方力申恨同鄧麗欣拍情慾戲 __,方力申,鄧麗欣,

方力申,始終都放唔低鄧麗欣。方力申今日被指為想箍煲,經常借故出入鄧麗欣位於大埔的寓所。其實自二人驚爆「分訊」,小方一直表現得對鄧麗欣耿耿於懷。而小方早前作客無綫節目《娛樂3兄弟》時,亦暗示與鄧麗欣分手早有玄機,並強調二人從沒提及會否結婚,但承認半年前Stephy曾問他「其實我哋諗嘅嘢係咪一樣呢?你有冇諗過將來呢?」當時小方表示自己回答謂:「我梗係有諗過將來,我諗嘅嘢梗係同你一致啦,唔係點會咁耐?我 ...


方力申,始終都放唔低鄧麗欣。

方力申今日被指為想箍煲,經常借故出入鄧麗欣位於大埔的寓所。其實自二人驚爆「分訊」,小方一直表現得對鄧麗欣耿耿於懷。而小方早前作客無綫節目《娛樂3兄弟》時,亦暗示與鄧麗欣分手早有玄機,並強調二人從沒提及會否結婚,但承認半年前Stephy曾問他「 其實我哋諗嘅嘢係咪一樣呢?你有冇諗過將來呢?」當時小方表示自己回答謂:「我梗係有諗過將來,我諗嘅嘢梗係同你一致啦,唔係點會咁耐? 我以為好多嘢唔需要傾 ,係大家憑感覺互相可以遷就,互相adjust(調節)嘅。喺呢個方面,我覺得我哋係有共識。」又指即使二人成功拉埋天窗,亦不代表沒有問題存在。

談及事業,小方坦言希望可以參演大製作。而在「快問快答」環節中,小方抽中「 如果李安找你拍情慾文藝片,你會揀邊個做對手?A.傅穎 B.鍾欣潼 C.鄧麗欣」的 提問。雖然要在緋聞與前度女友之間作出選擇,但小方毫不猶豫地選擇Stephy做對手,更笑言:「我哋兩個再拍,有噱頭,我仲可以嗌高啲(價)添!(但會唔會尷尬呢 ?) 梗係會尷尬所以咪要畀多啲錢咯。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!