網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月17日 星期五

ViuTV選美 22歲C Cup人母夜場開工 __,ViuTV,Viu,

李安琪點睇得出係人妻呀!由ViuTV舉辦的選美真人騷,今日又進行面試,除吸引騎呢女、靚女,連人母都一樣嚟參選,25歲人妻參賽者李安琪(Kitty)表示自己是兼職模特兒,亦有在中環夜場負責打碟當DJ,且自爆已為人妻:「22歲結婚,有個2歲嘅囡囡,老公從事智能家居防盜工作。(咁早結婚?)因為當時想老爺早啲飲新抱茶,不過佢之前已過咗身。(叫埋奶奶一齊嚟選?)佢好支持我,或者下次先啦。」她大方透露三圍數字 ...


李安琪點睇得出係人妻呀!

由ViuTV舉辦的選美真人騷,今日又進行面試,除吸引騎呢女、靚女,連人母都一樣嚟參選,25歲人妻參賽者李安琪(Kitty)表示自己是兼職模特兒,亦有在中環夜場負責打碟當DJ,且自爆已為人妻:「22歲結婚,有個2歲嘅囡囡,老公從事智能家居防盜工作。(咁早結婚?)因為當時想老爺早啲飲新抱茶,不過佢之前已過咗身。(叫埋奶奶一齊嚟選?)佢好支持我,或者下次先啦。」她大方透露三圍數字為32C、24、34。

另外,28歲Mandy則直言想藉此機會入行當主持,問到她有甚麼優勝之處,她答:「笑容甜美,同埋比較容易同人溝通囉。」其三圍數字為32B、24、35。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!