網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月17日 星期五

谷胸又晒腿 李彩華自爆「喊」到生白髮 __,李彩華,

李彩華今日好性感呀!藝人李彩華(Rain)出席美容集團周年活動,她穿上低胸透視裙現身,上身谷盡咪咪,下身就大騷長腿!Rain透露服飾於外國網站購買,笑言幸好非常合身。Rain又謂昨日剛從內地拍完內地劇《峨嵋風雲》返港,她說:「本來未拍完嚟唔到,我同明明姐(集團創辦人鄭明明)講可能嚟唔到,佢話幫我祈禱,結果提早殺青。」她又透露七月中將拍攝另一內地電視劇,飾演民族女英雄一角,她表示劇中有打戲,更要拿刀 ...


李彩華今日好性感呀!

藝人李彩華(Rain)出席美容集團周年活動,她穿上低胸透視裙現身,上身谷盡咪咪,下身就大騷長腿!Rain透露服飾於外國網站購買,笑言幸好非常合身。Rain又謂昨日剛從內地拍完內地劇《峨嵋風雲》返港,她說:「本來未拍完嚟唔到,我同明明姐(集團創辦人鄭明明)講可能嚟唔到,佢話幫我祈禱,結果提早殺青。」她又透露七月中將拍攝另一內地電視劇,飾演民族女英雄一角,她表示劇中有打戲,更要拿刀劍,很易受傷。

拍打戲變減磅

問到近日天氣炎熱,拍劇時會否很辛苦?Rain說:「好辛苦,我都瘦咗好多,因為要着長袖,成身汗,喺香港拍戲唔會咁。(瘦咗幾多?)瘦咗兩、三磅,不過我狂食嘢,食好多菜同肥豬肉。」她坦言劇接劇,幸好仍有時間休息:「之前試過冇時間休息,諗番起都覺得辛苦。女仔要keep住皮膚、心態,我試過拍一日喊十次嘅喊戲,就即刻生晒白頭髮,所以唔接苦情戲啦,好彩冇拍就好番。」

玩遊戲整親頸

Rain又透露早前拍內地節目玩遊戲時,不慎受傷,她說:「原來好危險,個遊戲係有個窿要大家衝入去,但我入去嘅時候畀人狂扯,結果chok親頸,好瘋癲。(有冇睇醫生?)冇時間睇,貼咗膏藥,做咗推拿,諗住返嚟睇醫生check吓。啱啱整親嗰陣,我仲要拍打戲,我同劇組講嗰日打唔到,好彩佢哋好體諒我。」

問到工作繁重的她是否豬籠入水?她說:「都係工資嚟啫。(夠唔夠買樓?)香港少啲,會喺國外買樓。(邊度?)澳洲、英國都買咗。(有幾多個物業?)幾個啦,當儲錢,喺外國買樓回報高,唔錯。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!