網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月17日 星期五

陳庭欣晒線摸「大貓」 死頂扮鎮定 __,庭欣,陳庭欣,

陳庭欣摸住一對老虎都好似唔驚咁?其實係扮嘢咋!擁有32.5吋CCup「蜜桃胸」的前港姐陳庭欣,向來不吝嗇其美好身材,最近她到泰國旅遊時心情靚爆,更加「大解放」頻頻在社交網晒身材!陳庭欣分享到當地動物園的照片,見她身穿低胸背心,騷出兩吋深長事業線,淡定地摸着一對老虎,但原來只是「死頂」!她留言說:「兩隻大貓仔,1歲半就咁大隻啦!鏡頭前一定要扮鎮定,同埋唔可以畀佢哋知你驚佢哋!」 ...


陳庭欣摸住一對老虎都好似唔驚咁?其實係扮嘢咋!擁有32.5吋CCup「蜜桃胸」的前港姐陳庭欣,向來不吝嗇其美好身材,最近她到泰國旅遊時心情靚爆,更加「大解放」頻頻在社交網晒身材!陳庭欣分享到當地動物園的照片,見她身穿低胸背心,騷出兩吋深長事業線,淡定地摸着一對老虎,但原來只是「死頂」!她留言說:「兩隻大貓仔,1歲半就咁大隻鏡頭前一定要扮鎮定,同埋唔可以畀佢哋知你驚佢哋!」 ...


陳庭欣摸住一對老虎都好似唔驚咁?其實係扮嘢咋!

擁有32.5吋C Cup「蜜桃胸」的前港姐陳庭欣,向來不吝嗇其美好身材,最近她到泰國旅遊時心情靚爆,更加「大解放」頻頻在社交網晒身材!

陳庭欣分享到當地動物園的照片,見她身穿低胸背心,騷出兩吋深長事業線,淡定地摸着一對老虎,但原來只是「死頂」!她留言說:「兩隻大貓仔,1歲半就咁大隻鏡頭前一定要扮鎮定,同埋唔可以畀佢哋知你驚佢哋!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!