網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月17日 星期五

陳柏宇撐舊愛:佢唔係咁嘅人 __,陳柏宇,

陳柏宇撐舊愛:佢唔係咁嘅人■陳柏宇昨日坦言有留意舊愛裕美婚變一事,透露曾問候過她。人妻裕美疑偷食黃子恆搞到滿城風雨,她的舊愛陳柏宇昨到港台出席2016太陽計劃揭幕活動,坦言有留意裕美婚變報道:「經過便利店見到雜誌封面已經打咗書釘,我都有問番佢,但梗係唔可以講我哋傾過乜啦,總之有叫佢乜事都唔好太唔開心,佢話已經處理中。」對於婚變疑涉第三者,陳柏宇說:「唔係啩,我覺得佢唔係咁嘅人。本來個零月前約佢食飯 ...


陳柏宇撐舊愛:佢唔係咁嘅人



■陳柏宇昨日坦言有留意舊愛裕美婚變一事,透露曾問候過她。

人妻裕美疑偷食黃子恆搞到滿城風雨,她的舊愛陳柏宇昨到港台出席2016太陽計劃揭幕活動,坦言有留意裕美婚變報道:「經過便利店見到雜誌封面已經打咗書釘,我都有問番佢,但梗係唔可以講我哋傾過乜啦,總之有叫佢乜事都唔好太唔開心,佢話已經處理中。」

對於婚變疑涉第三者,陳柏宇說:「唔係啩,我覺得佢唔係咁嘅人。本來個零月前約佢食飯,但後來唔成事,不過知道佢瘦咗好多。」至於有傳裕美遭家暴,柏宇強調完全不知情,問到是否打到瘦?他說:「唔會啩,俾人打應該會腫。」另傳容祖兒拉攏李克勤過檔英皇,祖兒師弟洪卓立說:「多個有實力嘅朋友加盟的確開心。」

採訪、攝影:曹家誠


鍾意就快D Share啦!