網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月23日 星期六

謝婷婷索爆升胸:我唔係特登Push __,謝婷婷,婷婷,

謝婷婷真係靚到揼一聲呀!謝婷婷出席Prada香港廣東道專門店重新開幕酒會,她以超低胸連身裙登場,大騷「胸」器。問到為何如此性感?她說:「唔係我揀,係佢哋(品牌)畀我,冇其他選擇,其他就係樽領,咁熱。(係咪因為宋慧喬嚟所以着到咁行?)唔係,點會同佢比,唔會咁。(豐滿咗喎!)係有內衣打底。(push咗?)唔係特登push。(你接唔接受隆胸手術?)我嘅身形就唔使,但有朋友做媽咪餵人奶後,胸部會下垂,餵人 ...


謝婷婷真係靚到揼一聲呀!

謝婷婷出席Prada香港廣東道專門店重新開幕酒會,她以超低胸連身裙登場,大騷「胸」器。問到為何如此性感?她說:「唔係我揀,係佢哋(品牌)畀我,冇其他選擇,其他就係樽領,咁熱。(係咪因為宋慧喬嚟所以着到咁行?)唔係,點會同佢比,唔會咁。(豐滿咗喎!)係有內衣打底。(push咗?)唔係特登push。(你接唔接受隆胸手術?)我嘅身形就唔使,但有朋友做媽咪餵人奶後,胸部會下垂,餵人奶後(胸部)都會有大細嘅分別。」

笑謝賢口不對心

問到爸爸謝賢(四哥)是否即將80大壽?她說:「佢好唔重視,所以我逼佢坐低開會,真心問佢想唔想搞生日派對慶祝,叫佢畀個嘉賓名單我。我都有call佢幾個好朋友游說佢,不過佢係好想要一樣嘢,又怕麻煩到人,我有幾年唔記得佢生日,佢都話冇所謂。同埋佢呢排肋骨痛,我話不如去陪佢,佢又話唔使。(佢口不對心?)係,所以做咗個formal嘅會議,最後就係搞唔搞都冇所謂,主要都係自己一家人食飯,我覺得唔單止佢係我親生爸爸,人好難有80歲,等90歲再搞就可能會後悔。(哥哥有冇畀意見?)哥哥有畀意見,但家事都係畀我揸主意,我都有留空間畀佢,如果佢想搞嘅話,81歲都可以。(畀驚喜爸爸?)又唔可以驚喜,因為件事太大,一搞就一千人,佢話細搞就一百人,大搞就一千人,所以我投降。(最後決定點慶祝?)會一家人食飯。(兩個孫都返嚟?)仲搞緊啲交通安排。」她又謂爸爸的正日生日是農曆七月三十,並將會在那幾天慶祝。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!