網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月2日 星期五

【女士小心】變態的哥出沒 載外籍女露鳥自摸 __,

【短片】【女士小心】變態的哥出沒載外籍女露鳥自摸2016-09-0214:31:00HKT變態的士司機,停燈位車廂內捽J!!!讀者蘇先生,本周二(30日)下午約3時15分,乘坐公司貨車,沿灣仔天樂里往上環,其間司機望見鄰線的士上司機,竟然在車廂內做出猥褻行為。「司機同我講:『你睇佢做乜嘢?』我望過去,話:『人哋搲痕啫』點知望真啲,嘩!佢放雀出嚟!」蘇先生續稱,兩車並排行駛至800米外的盧押道燈位, ...


【短片】【女士小心】變態的哥出沒 載外籍女露鳥自摸

2016-09-02 14:31:00 HKT



變態的士司機,停燈位車廂內捽J!!!讀者蘇先生,本周二(30日)下午約3時15分,乘坐公司貨車,沿灣仔天樂里往上環,其間司機望見鄰線的士上司機,竟然在車廂內做出猥褻行為。「司機同我講:『你睇佢做乜嘢?』我望過去,話:『人哋搲痕啫』點知望真啲,嘩!佢放雀出嚟!」

蘇先生續稱,兩車並排行駛至800米外的盧押道燈位,相繼停燈位。蘇先生拿出手機拍攝,「佢拉開咗褲鏈,放咗出嚟,攤咗喺度,間唔中玩吓玩吓,停喺燈位,隻手係咁撩,係咁捋!」

最詫異的是,該部的士後座竟然是有乘客,蘇先生說那是一名年約40歲的外籍女乘客。「真係好變態!有乘客喺度都咁做!」,「今次主要係講畀個司機知,係會有人影到,唔好以為人哋唔知。」蘇先生指該司機行為變態之餘,亦不衞生,「下更可能都聞到軚盤有陣味!」

想睇最新消息? 即時follow【現場-蘋果突發】fb!http://fb.com/applecitycrime


鍾意就快D Share啦!