網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月2日 星期五

煲冬瓜Call馬 火雞姐都笑穿肚! __,

每次跑馬日,都有唔少內地遊客或馬迷入場,馬會為咗照顧祖國同胞,好多年前已設有條普通話頻道,用普通話講馬,之但係有啲廣東話式嘅馬名可以點搞?好似「贏啲啲」應該點講?惟有監粗嚟囉!依家就上一課普通話堂,「贏啲啲」讀成「贏的的」,「至叻熊」讀成「至力熊」,「咁都得」變成「甘都得」。咁「奀皮仔」又點講呢?拿...普通話根本冇個「奀」字,竟然照講「奀皮仔」如果...真係如果,有場「咁都得」大戰「奀皮仔」嘅賽 ...




其他影片:>>






每次跑馬日,都有唔少內地遊客或馬迷入場,馬會為咗照顧祖國同胞,好多年前已設有條普通話頻道,用普通話講馬,之但係有啲廣東話式嘅馬名可以點搞?好似「贏啲啲」應該點講?惟有監粗嚟囉!

依家就上一課普通話堂,「贏啲啲」讀成「贏的的」,「至叻熊」讀成「至力熊」,「咁都得」變成「甘都得」。咁「奀皮仔」又點講呢?拿...普通話根本冇個「奀」字,竟然照講「奀皮仔」

如果...真係如果,有場「咁都得」大戰「奀皮仔」嘅賽事,最後單打獨鬥又會變成點呢?真係火雞姐睇完都笑穿肚呀!

想撐本地波?即Like我撐本地波Facebook專頁

http://bit.ly/1Wm3E4Q 

SO東波同你追實體壇每個精彩時刻! 

http://on.fb.me/1PWMCFH 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!