網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月2日 星期五

【46歲仲係咁靚!】囡囡升小一 人妻郭可盈拖林文龍送返學 __,林文龍,郭可盈,

郭可盈同林文龍嘅囡囡林天若(Tania),同徐淑敏(Suki)大女黃心瑤(Vianna)一樣,今年都係升讀保良局蔡繼有學校,即係話,兩個星二代今年係同校書友仔。今早比Suki一家遲少少現身嘅郭可盈同囡囡,就坐住爸爸林文龍所揸嘅白色房車到達學校門口。甫到達,郭可盈即落車,幫囡囡揹上書包,匆匆帶阿女入學校。雖然趕時間,不過郭可盈同囡囡沿途都笑晒口,頭上紥住兩個蝴蝶結嘅Tania,亦顯得精靈可愛,而林文 ...




其他影片:>>






郭可盈同林文龍嘅囡囡林天若(Tania),同徐淑敏(Suki)大女黃心瑤(Vianna)一樣,今年都係升讀保良局蔡繼有學校,即係話,兩個星二代今年係同校書友仔。今早比Suki一家遲少少現身嘅郭可盈同囡囡,就坐住爸爸林文龍所揸嘅白色房車到達學校門口。甫到達,郭可盈即落車,幫囡囡揹上書包,匆匆帶阿女入學校。雖然趕時間,不過郭可盈同囡囡沿途都笑晒口,頭上紥住兩個蝴蝶結嘅Tania,亦顯得精靈可愛,而林文龍就一直留喺司機位冇落車。而佢今日接受《蘋果》電話訪問時話:「囡囡放學好開心,仲話學校準備嘅lunch好食,我好鍾意呢間學校嘅教學方法,學生會返得開心,我今年先畀囡囡適應吓小一,唔使請補習,我會自己教番,一齊同行,我都重讀小一,生命有take 2。」可盈續說:「唔使一定科科一百分,唔想畀囡囡壓力,開心學到嘢就得。」睇嚟佢好重視親子關係,佢話:「一生都需要,希望囡囡同我乜都有商有量,大家乜都分享,好感恩囡囡自細都受教,好好湊,佢好乖。」至於今年8歲,今年喺蔡繼有升讀三年班嘅郭晉安大仔郭令山,今朝由爸爸揸住白色七人車送返學校,由於熟晒學校時間表,所以喺8點10分已經到達學校門口,不過就唔見媽咪歐倩怡。剪咗齊蔭頭嘅令山,大個仔唔使勞煩爸爸,精神奕奕揹住書包自己行入學校,仲邊行邊對住鏡頭笑o忝!

攝影:葉君海 一到學校,郭可盈第一時間跳落車,幫囡囡開車門。 跟手幫囡囡揹書包!
再叮囑幾句! 笑住入學校! 爸爸林文龍就留喺車上。
郭晉安大仔郭令山今年升三年班,唔使爸爸操心,自己行入學校。 郭晉安笑住同記者打招呼!

鍾意就快D Share啦!