網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月27日 星期五

產後極速收身!林心如慶祝41歲生日勁索 __,林心如,

似唔似少女?台灣藝人林心如喺今個月6號於社交網站報喜,宣布為老公誕下囡囡「小天使」,唔少藝人都有送上祝福。不過,一向低調嘅心如淨係喺社交網晒出囡囡嘅腳印相,搞到好多網友都非常好奇B女嘅長相,而網上更流傳咗好多聲稱係「小天使」嘅相,令心如亦忍唔住開聲指呢啲相統統都係流嘅!雖然暫時冇得睇「小天使」,不過睇住索媽林心如一樣得啫!今日除咗係大年三十,仲係林心如41歲生日嘅大日子,好姊妹劉濤就喺微博率先向佢 ...


似唔似少女?

台灣藝人林心如喺今個月6號於社交網站報喜,宣布為老公誕下囡囡「小天使」,唔少藝人都有送上祝福。不過,一向低調嘅心如淨係喺社交網晒出囡囡嘅腳印相,搞到好多網友都非常好奇B女嘅長相,而網上更流傳咗好多聲稱係「小天使」嘅相,令心如亦忍唔住開聲指呢啲相統統都係流嘅!

雖然暫時冇得睇「小天使」,不過睇住索媽林心如一樣得啫!今日除咗係大年三十,仲係林心如41歲生日嘅大日子,好姊妹劉濤就喺微博率先向佢送上祝福,仲好識做咁晒出兩張心如嘅近照以解一班粉絲嘅相思之苦。相中見好友為心如搞咗個生日派對,仲準備咗一個超巨型蛋糕𠻹!化上淡妝嘅心如氣息好好,仲面尖尖、手仔幼,真係一啲都睇唔出生完冇耐!難怪網友一致大讚心如:「愈來愈美了」、「太漂亮了」、「身材很好喔」!

另外,林心如嘅好閨密舒淇亦有喺Instagram晒出二人合照,並送上祝福:「祝福妳 健康平安喜樂喔!」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!