網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月27日 星期五

爆乳兵團!夏尉喻崔碧珈Coffee同你拜年 __,崔碧珈,夏尉喻,林芊妤,Coffee,

夏尉喻(左起)、崔碧珈同埋Coffee一齊同你拜年。36G崔碧珈(Anita)、「籃球胸」夏尉喻(Barbie)及34D林芊妤(Coffee)組成「ABC𢭃利是」兵團,手執賀年揮春、氣球水仙花,強陣獻波賀新年!買雞幫事業運揚言今個雞年運程最好的Anita說:「我屬龍,同雞最夾,生肖運程話我事業順利,但會辛苦少少,我唔怕呀,我哋呢行,辛苦代表有工開!我已經買咗好多雞嘅造型飾物,希望幫到事業運!猴年我 ...


夏尉喻(左起)、崔碧珈同埋Coffee一齊同你拜年。

36G崔碧珈(Anita)、「籃球胸」夏尉喻(Barbie)及34D林芊妤(Coffee)組成「ABC𢭃利是」兵團,手執賀年揮春、氣球水仙花,強陣獻波賀新年!

買雞幫事業運

揚言今個雞年運程最好的Anita說:「我屬龍,同雞最夾,生肖運程話我事業順利,但會辛苦少少,我唔怕呀,我哋呢行,辛苦代表有工開!我已經買咗好多雞嘅造型飾物,希望幫到事業運!猴年我做到年卅先收爐,新年有三、四日假期,本來想返倫敦,但時間太短,依家打算留港𢭃利是!」

添置竹盒助家旺

肖鼠Barbie則胸有成竹說:「我聽講屬鼠雞年都唔錯,事業有突破,桃花都唔錯!我仲喺屋企添置咗個竹製嘅全盒,合我命格,有助家旺!(有買桃花旺上加旺?)我怕唔識打理,又懶得淋水,我會擺啲粉紅色、紅色物件喺某啲方位嚟趨吉避凶囉!」

「今年係豐收年」

Coffee則已預知雞年發大財,她說:「我屬蛇,生肖書話我有好多吉星,搵錢多過上年,係豐收年,會發大財!感情發展又順利。(仲會拉埋天窗?)又冇咁講,不過我知點解我會發大財,因為我同家人原本打算農曆年去旅行,因為一啲原因要延遲到復活節,依家變咗新年喺香港,我好多朋友都結咗婚,我會四出逗利是,所以話:『今年係我豐收年!』」

場地:權八居酒屋


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!