網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月27日 星期五

生咗喇!梁烈唯喜獲B女:影完相感受深 __,梁烈唯,

新手爸爸要加油呀!37歲梁烈唯2014年與拍拖十三年嘅女友Tina拉埋天窗,2016年8月正式宣布太太懷有身孕。今日年卅晚,Tina剖腹誕下猴女Karina,可喜可賀。傍晚六時許,唯唯傳出好消息,他在醫院門外接受傳媒訪問表示太太已誕下女兒Karina,他說:「太太喺五點幾生,感覺好快就生咗,唔似拍戲咁,老婆會呱呱咁叫,因為佢係剖腹,bb一出世開頭自己都唔知點好,影咗相、放下相機後,感受好深,好多謝 ...




其他影片:>>






新手爸爸要加油呀!

37歲梁烈唯2014年與拍拖十三年嘅女友Tina拉埋天窗,2016年8月正式宣布太太懷有身孕。今日年卅晚,Tina剖腹誕下猴女Karina ,可喜可賀。

傍晚六時許,唯唯傳出好消息,他在醫院門外接受傳媒訪問表示太太已誕下女兒Karina,他說:「太太喺五點幾生,感覺好快就生咗,唔似拍戲咁,老婆會呱呱咁叫,因為佢係剖腹,bb一出世開頭自己都唔知點好,影咗相、放下相機後,感受好深,好多謝老婆,多謝大家咁關心,目測小朋友有七磅左右重,都肥肥哋㗎,有家人話似太太,有人話似婆婆,有人又話似我。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!