網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月2日 星期四

西甲:西甲 美斯500次擔正 大炒希杭當謝禮 __,美斯,

大件事呀!西甲班霸巴塞隆拿今晨喺聯賽快車主場以6比1大炒希杭,為球隊取得入球除咗有「MSN」一人一球外,拿傑迪錫同柏高艾卡沙都各建一功,再加上對手一球烏龍球,完成大捷。本來贏波就可喜可賀,仲要今場係球王美斯第500次代表巴塞以正選上陣嘅紀念日子,不過賽後就傳嚟轟動全球消息,將於季尾約滿巴塞嘅主帥安歷基,宣布因為壓力巨大、休息唔夠,決定喺季尾請辭,正式結束佢3年嘅巴塞教練生涯。呢位前巴塞隊長喺佢執教 ...


大件事呀!西甲班霸巴塞隆拿今晨喺聯賽快車主場以6比1大炒希杭,為球隊取得入球除咗有「MSN」一人一球外,拿傑迪錫同柏高艾卡沙都各建一功,再加上對手一球烏龍球,完成大捷。本來贏波就可喜可賀,仲要今場係球王美斯第500次代表巴塞以正選上陣嘅紀念日子,不過賽後就傳嚟轟動全球消息,將於季尾約滿巴塞嘅主帥安歷基,宣布因為壓力巨大、休息唔夠,決定喺季尾請辭,正式結束佢3年嘅巴塞教練生涯。

呢位前巴塞隊長喺佢執教3個球季入面,合共為「地上最強」帶來8個錦標,當中就包括佢上任首季嘅三冠王偉業。安帥最後同球迷保證,雖然球隊依家面對艱難情況,但喺佢最後執教嘅3個月,一定會盡全力帶領球隊扭轉劣勢。

東網體育同你追實體壇每個精彩時刻! 

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!