網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月2日 星期四

林家棟惠英紅導演會稱帝封后 __,惠英紅,林家棟,

林家棟同惠英紅嘅導演會稱帝封后!香港電影導演會今晚於尖沙咀舉行春茗,席間頒發「最佳男主角」獎項,結果由林家棟奪得,最佳女主角則頒給《幸運是我》的惠英紅,兩人上台都有眼濕濕,不過,都不忘發揮搞笑本色,惠英紅上台致辭時指過去沒有導演讚過她,現在獲獎她就會當全場導演「兜口兜面」大讚她;而林家棟上台領獎時,則繼續幽默,笑言:「自己畀小紅姐(惠英紅)好,因為好多導演會提起我...鬧我。」帝后齊發功,結果引來 ...


林家棟同惠英紅嘅導演會稱帝封后!

香港電影導演會今晚於尖沙咀舉行春茗,席間頒發「最佳男主角」獎項,結果由林家棟奪得,最佳女主角則頒給《幸運是我》的惠英紅,兩人上台都有眼濕濕,不過,都不忘發揮搞笑本色,惠英紅上台致辭時指過去沒有導演讚過她,現在獲獎她就會當全場導演「兜口兜面」大讚她;而林家棟上台領獎時,則繼續幽默,笑言:「自己畀小紅姐(惠英紅)好,因為好多導演會提起我...鬧我。」帝后齊發功,結果引來不少笑聲。

一時感觸眼濕濕

林家棟在台下接受訪問,一時感觸,眼濕濕未能即時受訪,待情緒稍為平伏,他表示:「Sorry,因為我有好多畫面出咗嚟,咁多年拍戲好多犯錯,會好在意人哋點睇,好開心今日能夠由咁多導演選出嚟成為最佳男演員,真係無諗過,之前佢哋叫我嚟春茗,我因為搞緊劇本,未知嚟唔嚟到,頭先,見到許冠文上台嘅畫面,好感觸,因為佢都四十年,我自己與有榮焉(指與許冠文齊在導演會獲獎)。」

至於惠英紅受訪時表示入行四十年半,一直屈在心裡,就是久缺人家當面的稱讚:「心情仲好空白,唔知點解,我需要當面讚,每次我都問李添勝,點解唔讚我,我覺得自己做得好好,一直鬱喺心入面,心有條刺,今次(攞獎)當佢哋一次過讚我!阿媽同我咁多個十年,佢從來唔讚我,但喺人哋面前,好似同王祖賢、小寶(爾冬陞)嘅阿媽面前就會讚我,其實我係需要正面嘅鼓勵,今次我當佢哋一次過讚我,好似(甄)子丹、祖哥(張同祖)都未讚過我,但頭先佢哋都會同我講囉,我唔介意邊個讚,只係介意導演讚,因為導演係一套戲嘅領導,導演讚我:紅姐,呢場戲你做得好!嘩!我心情曉飛有時我會諗,係咪覺得我老,唔好意思讚呢?喺我細嗰時,又係咪覺得我似𡃁仔,而又唔使講咁呢?有次我做訪問,見到添哥都特登問番佢當年點解唔讚吓我?佢話得㗎其實,鼓勵真係好重要!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!