網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月2日 星期四

梁浸浸玩彈弓動物 揈到頭都亂埋 __,梁浸浸,

梁浸浸真係終極Cute!!藝人鄭希怡(Yumiko)囡囡「梁浸浸」不嬲都大受網民歡迎,一出現就引嚟大量網民畀like。不過近排媽咪Yumiko忙住去旅行,搞到梁浸浸都有一段時間冇喺社交網上現身。等咗咁耐,梁浸浸終於又嚟搶like喇!Yumiko喺Facebook上載咗梁浸浸喺遊樂場玩嘅片段,見梁浸浸坐喺一隻彈弓動物上面,用盡力咁前後搖擺,揈到成頭亂髮,非常可愛。Yumiko仲喺唔同角度拍底囡囡最得 ...


梁浸浸真係終極Cute!!

藝人鄭希怡(Yumiko)囡囡「梁浸浸」不嬲都大受網民歡迎,一出現就引嚟大量網民畀like。不過近排媽咪Yumiko忙住去旅行,搞到梁浸浸都有一段時間冇喺社交網上現身。等咗咁耐,梁浸浸終於又嚟搶like喇!

Yumiko喺Facebook上載咗梁浸浸喺遊樂場玩嘅片段,見梁浸浸坐喺一隻彈弓動物上面,用盡力咁前後搖擺,揈到成頭亂髮,非常可愛。Yumiko仲喺唔同角度拍底囡囡最得意嘅一面,玩玩吓,梁浸浸仲自己用手仔撥番好啲頭髮,真係cute到暈!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!