網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月2日 星期四

劉嘉玲感觸:留低都係美好回憶! __,劉嘉玲,嘉玲,

劉嘉玲與胡家驊認識多年,美好往事只能回味。
劉嘉玲感觸:留低都係美好回憶!藝人劉嘉玲昨晚亦有出席胡家驊的喪禮,靈堂內與舊愛許晉亨及太太李嘉欣同場,但再見仍是朋友。嘉玲逗留約一小時離開,她表示與胡家驊認識多年,問到覺得對方為人如何?她說:「留低都係美好回憶!(有冇安慰吳婉芳?)唔使,佢好堅強!(好唔捨得佢?)係呀!好唔捨得!」問到知否胡家驊身體一向有病?嘉玲聞言未有回答,只是輕輕點頭而已,又續說早前曾與胡家驊一起玩及飲酒,全部都是大家的青葱歲 ...


劉嘉玲感觸:留低都係美好回憶!

藝人劉嘉玲昨晚亦有出席胡家驊的喪禮,靈堂內與舊愛許晉亨及太太李嘉欣同場,但再見仍是朋友。嘉玲逗留約一小時離開,她表示與胡家驊認識多年,問到覺得對方為人如何?她說:「留低都係美好回憶!(有冇安慰吳婉芳?)唔使,佢好堅強!(好唔捨得佢?)係呀!好唔捨得!」問到知否胡家驊身體一向有病?嘉玲聞言未有回答,只是輕輕點頭而已,又續說早前曾與胡家驊一起玩及飲酒,全部都是大家的青葱歲月。

此外,音樂人鄺祖德透露是胡家驊的契細佬,問到吳婉芳的情緒如何?他說:「胡太好Strong,而且有仔女陪住。」而吳婉芳好友梁佩瑚中午時分已到場協助打點,戴上黑超的她由保安護送下從殯儀館正門極速入內。

元彪到場送別好友。
  • 元彪到場送別好友。
鄺祖德指吳婉芳有子女陪伴,堅強撐下去。
  • 鄺祖德指吳婉芳有子女陪伴,堅強撐下去。

鍾意就快D Share啦!