網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月31日 星期四

【有冇偷情?】游BB香閨赤腳被捕 梁頌恆澄清:喺天台飲醉瞓咗 __,偷情,

問:有媒體話你哋四月被警方拘捕前嗰晚「偷情」,其實發生咩事?梁:(偷笑)我嗰日係喺佢天台張沙灘膠櫈度瞓緊覺,飲醉咗酒,就係咁囉。其實當時成班人,仲有律 ...


問:有媒體話你哋四月被警方拘捕前嗰晚「偷情」,其實發生咩事?

梁:(偷笑)我嗰日係喺佢天台張沙灘膠櫈度瞓緊覺,飲醉咗酒,就係咁囉。其實當時成班人,仲有律師,傾緊司法程序嘅嘢。大家傾住飲酒,眼瞓,佢哋走咗,我就瞓着咗,佢(游)又唔知幾時落咗去。

游:如果係兩個男嘅,又或者兩個女,經常用一pair嘅形象示人,又會唔會有呢啲花邊新聞?點解一男一女先至會?好似我之前黃埔區選,同阿葆(鄺葆賢)又係經常一pair出現,點解無人傳我同阿葆有嘢?呢啲我從來唔覺得要理太多。

問:如果要你哋講對方嘅優點、缺點各一,會係乜嘢?

梁:佢真係唔會放棄。但游蕙禎係咪適合從政,坊間有好多唔同說法,我自己都有疑問。當你第一日識佢,靚靚女女咁,同人溝通都應該喺一個合理水平,但原來係「啞」㗎喎!唔係佢真係啞,係真係唔識講嘢,「倔雷鎚」……所以大家成日見到有啲好出位嘅言論,如果我做佢經理人我真係會即刻噴血。

游:優點……佢係一個諗到嘢之後,就會諗辦法去實踐嘅人。無論搞青年新政,或者其他議題,其實佢有嗰個行動力。缺點呀…… 嗯……有好多大家都會睇到,即係人之常情嘅嘢,我覺得係無傷大雅。

問:即係咩?

游:嗯…… 有好多事情可以多啲角度去睇,並不是只有一種(角度)。

問:即係「硬頸」?

游:我同佢都好「硬頸」,如果唔係點捱到依家?

提及坊間一直盛傳兩人拍拖,游蕙禎立即一面鄙視看着旁邊的梁頌恆,更重要的是,梁說跟女友感情穩定。正式訪問期間,兩人都一臉正經,每次回答前也思考良久,游蕙禎遇上不滿的議題,更會立刻「黑面」批評。不過私下閒聊,兩人卻會取笑對方「垃圾」、「肥」、「有肚腩」。記者不知兩人是否「密友」,但他倆說,從成立青年新政當日起,已是「戰友」。 

撰文:劉卓瑩

攝錄:傅俊偉 石鎬鳴

【破產找數】梁頌恆:大件事! 游蕙禎:本來就係無產階級

http://bit.ly/2wFR3EF




來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!