網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月31日 星期四

玩轉杜拜!祖兒阿Sa離地442米歎西餐 __,阿Sa,容祖兒,祖兒,蔡卓妍,

祖兒與阿Sa於全球最高的餐廳內歎西餐,美食配靚人靚景!天后容祖兒同蔡卓妍(阿Sa)姊妹情深,二人去咗杜拜旅行,實行吃喝玩樂玩轉沙漠!今日,祖兒喺社交網 ...


祖兒與阿Sa於全球最高的餐廳內歎西餐,美食配靚人靚景!


天后容祖兒同蔡卓妍(阿Sa)姊妹情深,二人去咗杜拜旅行,實行吃喝玩樂玩轉沙漠!今日,祖兒喺社交網上載咗二人喺當地一間全球最高嘅餐廳飲嘢嘅相片,在夕陽照射下,靚人靚景加上豐富美食,令人陶醉,二人真係感情好到呢……嚟個隔空咀嘴,睇到都感受到好有愛,網民大叫「這些機會不是我」。

阿Sa仲親手向祖兒餵食,難怪容祖兒留言:「Happy life=全球最高的餐廳+美食+magic hour+勁靚view+少女盡訴心中情。不求同年同月同日生,但願同年同月同日chill。」阿Sa忍唔住大讚祖好文采,回覆:「不求同年同月同日生 但願同年同月同日chill,果然寫得一首好句。」

全球最高的餐廳At.mosphere是一間歐陸式餐廳,位處球最高建築物杜拜哈利法塔(Burj Khalifa)的122層,離地442米高,佔地1,030平方米,可容納210名賓客。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!