網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月24日 星期四

Mr.主音 Alan單拖出擊 捧埋歐陽妙芝 10歲仔 [壹週刊 - 1433] __,歐陽妙芝,Mr.,M1,

Mr.主音Alan搵歐陽妙芝母子檔助陣,他叫妙芝細仔在MV做番自己,令他演出輕鬆。探熱針Mr.主音Alan單拖出擊 捧埋歐陽妙芝10歲仔樂隊Mr.近年 ...


Mr.主音 Alan搵歐陽妙芝母子檔助陣,他叫妙芝細仔在 MV做番自己,令他演出輕鬆。

探熱針

Mr.主音 Alan單拖出擊 捧埋歐陽妙芝 10歲仔

樂隊 Mr.近年變自由組合,一時合體巡迴演出,一時分體各自搵食。主音 Alan(布志綸)近日單拖出擊,新歌 MV找來歐陽妙芝及她十歲幼子,以母子檔助陣。估唔到只有十歲的幼子方玉亨,為「 Uncle」處男上陣好搶鏡,同媽咪做對手亦冇怯場。 Alan MV,分分鐘捧出童星。

單拖簽唱片公司

樂隊「 Mr.」去年底跟環球約滿後,繼續以樂隊形式在內地巡迴搵銀,成員亦同時各自在音樂界發展。其中主音 Alan(布志綸)近日便以獨立歌手身份,簽給唱片公司「耀榮文化」。 Alan說:「我哋唔係拆夥,只係都俾大家有自己嘗試。好似 MJ同 Tom,佢哋亦自組公司,簽咗一啲藝人,做音樂製作同宣傳。每位成員都有唔同範疇。」

Alan強調 Mr.不是拆夥,只是成員可以發展自己事業,適當時候又會合體演出。

媽咪妙芝同一時間在戲中要煮麵,傾電話及覆電郵,仲要帶住囝囝入戲,忙亂下掉轉手機傾電話都唔知,變 NG笑位。

MV驚喜位,是首次演出的歐陽妙芝十歲幼子玉亨,面對鏡頭不造作又淡定。

妙芝為 Alan著黑絲

早前他為單拖出擊派台歌《人在野》拍 MV,還找來因合作音樂舞台劇《尋找快樂時代》,而 friend過打 band的歐陽妙芝做女主角。撐 Alan撐到足的妙芝,帶埋十歲幼子方玉亨處男登場。「呢對黑絲都係為咗佢( Alan)而著。其實我有一個興趣,就係拍 MV,真係好鍾意。多謝 Alan俾細仔第一次拍嘢,更難得係我可以同場。」歐陽妙芝說。

14年 Alan跟家族身家億萬的富家女陳雪瑩結婚,現有一歲兒子 Adam。下一個 MV,會唔會父子檔上陣?

在場工作人員都大讚妙芝細仔家教好,夠乖巧。

幼子登場好淡定

母子檔演繹貼地的香港故事。妙芝飾演壓力爆煲的媽咪,為養家拼搏,忽略兒子感受,但兒子一直默默守護她。對於零演出經驗的幼子玉亨確有難度,幸得 Uncle Alan兩句指點即開竅。「你當呢度係自己屋企就得,你鍾意點都得!」妙芝囝囝聽罷跟足指令,做番自己,攤喺梳化睇電視,之後扮嬲入房,有媽咪帶住入戲,毫不怯場。

兒子有潛質,可會讓他做童星,在幕前發展?歐陽妙芝說:「我希望俾小朋友多啲機會認識新事物、新朋友,俾佢哋出去走走,經歷過先會成長。」

他跟歐陽妙芝在去年的音樂舞台劇《尋找快樂年代》結緣,名模出身的妙芝兩年前更開始學音樂,唱到兩嘴㗎!

第一次俾劉華

聲稱好鍾意拍 MV的歐陽妙芝,當年第一個 MV,是上世紀 91年劉德華的作品《再吻我吧》。去年她為自己作曲填詞的處女作《褪》,邀韓星李楨煥做 MV男主角。

妙芝的兩個兒子,十二歲的大仔玉丞,及細仔玉亨。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!