網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月16日 星期一

黃心穎同馬國明一齊好舒服:家人冇反對 __,心穎,馬國明,黃心穎,

黃心穎在劇集《雜警奇兵》中有出色表現,馬國明當然開心。甜美愛笑的黃心穎挑戰喜劇當然冇難度,今次在劇集《雜警奇兵》中飾演臥底警花,並以不同造型示人,她笑 ...


黃心穎在劇集《雜警奇兵》中有出色表現,馬國明當然開心。


甜美愛笑的黃心穎挑戰喜劇當然冇難度,今次在劇集《雜警奇兵》中飾演臥底警花,並以不同造型示人,她笑言一直期待穿警服演戲,但今次只穿過一次拍證件相,只能手執道具委任狀「過乾癮」,而劇中另一個孖辮醜女造型亦只能有限度登場,她解釋:「我反而幾鍾意扮醜喎!其實個造型都幾CUTE(可愛),可惜只得幾集!」

幽默與小鮮肉之爭

心穎一向給人開心愛笑的印象,今次與一向幽默的C君拍檔,自言「笑點低」的她大呼辛苦:「初時都怕同佢唔夾,但對住佢真係笑唔停,我本身已經鍾意笑,平時同佢講對白、傾吓偈已經好爆笑!其實今次拍喜劇都係一個新嘗試,有時會覺幾難拿揑,會怕啲戲誇張咗、節奏上又快啲,C君就教我將喜劇當係綜藝節目咁做,估唔到咁做係WORK嘅,演出會簡單同直接咗。」心穎在劇中周旋於C君與「小鮮肉」郭子豪之間,在靚仔與幽默之中二選一,心穎直言選男友不是一門選擇題,只需要相處得舒服。

講到緋聞男友馬國明亦是靚仔一名,但私下是否同樣幽默?心穎說:「總之係舒服嘅!(有指屋企人反對你哋?)冇咁嘅事,嗰句『年過半百』不是出自家姐黃心美,佢一直好支持我所做嘅任何選擇。」講到二人感情相當穩定,是否已到時機公開女友身份?她笑言:「唔需要喎!同人交往真係唔使交代太多,唔需要攞出嚟講,但如果我揀到老公,到時一定會同大家講!」

服飾:MO&Co.

化妝:Herman Ng

髮型:Steve Shek@HAiR


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!