網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月16日 星期一

林子善:靜雞雞簽字結婚 林子善畀老婆牽住鼻走 __,林子善,

林子善同女友靜雞雞簽字結婚,好Sweet!藝人林子善今年七月入紙排期與圈外女友kary結婚,當時仲話會喺十月初先簽字,然後去馬爾代夫影結婚相,到明年4 ...


林子善同女友靜雞雞簽字結婚,好Sweet!


藝人林子善今年七月入紙排期與圈外女友kary結婚,當時仲話會喺十月初先簽字,然後去馬爾代夫影結婚相,到明年4月3日先會擺結婚酒。

今日林子善就喺社交網上載一張瞓地被女友牽住鼻窿嘅相,十分搞笑,仲留言:「20171016之上路,有傻人終成眷屬,一起踏上婚姻之路。」原來今日林子善簽字結婚,真係恭喜晒!隨後Kary亦喺社交網上載二人合照,同大家分享喜悅,佢仲留言話:「以後要相親相愛,唔好成日蝦我I LOVE U!」相當Sweet,再一次恭喜晒林生林太!

扮晒嘢唔想簽字

人逢喜事精神奕奕嘅子善,原來係啱啱拍完通宵戲沖個涼休息一陣就去註冊結婚,相當匆忙。問佢點解唔請日假,要趕成咁?佢話:「因為劇集遲咗成個月煞科,原本諗住拍套內地微電影,依家都拍唔到,冇咗幾十萬。」唔夠瞓再加上咁匆忙,宣誓時有冇蝦碌嘢先?佢話:「咁又冇,我老婆簽字好似簽卡咁快,我就特登搞氣氛,扮想簽同唔想簽之間,大家見到都笑,因為我唔想整到太感人,因為我同老婆都好易喊,唔想大家被感染一齊喊。」

問到子善計劃生B?佢話:「冇咁快,我下年四月三日擺酒,擺完先,大肚搞婚宴好辛苦㗎!(點解註冊、擺酒唔一日搞晒?)唔係我哋揀,係睇相師傅揀,佢話今年簽咗字先,今日係利我哋嘅,而擺酒就出年先好搞,咁我哋係聽師傅講嘅。」

------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!