網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月16日 星期一

Fit過生B前!吳若希回歸唱劇集主題曲 __,吳若希,

洗腦歌重現??歌星吳若希、鄭俊弘、蔚雨芯、湯寶如、胡鴻鈞、藝員汪明荃、陳百祥、陳貝兒、莊思敏、莊思明等在尖沙咀出席《善心滿載仁愛堂》記者。吳若希表示這 ...


洗腦歌重現??


歌星吳若希、鄭俊弘、蔚雨芯、湯寶如、胡鴻鈞、藝員汪明荃、陳百祥、陳貝兒、莊思敏、莊思明等在尖沙咀出席《善心滿載仁愛堂》記者。

吳若希表示這次是她產後第二個大騷演出,之前演出還有點肥,現在成功修身體重50kg比生BB前還弗,她笑說:「冇刻意去減,湊BB亦唔辛苦,老爺、奶奶都會幫手,都唔知點解會瘦,可能身體好啩!」全面復出幕前的吳若希透露在節目上會獻唱無綫外購劇《那年花開月正圓》的香港主題曲,問到是否霸佔回一姐位置?吳若希否認說:「我哋冇分一唔一姐。」

冇嬲林穎彤

最近剛加入星夢當歌手的林穎彤(Bella)錯手點讚網民鬧吳若希「臭X」的惡意留言,吳若希回應時大方說:「我覺得Bella好陰功豬,佢發訊息畀我狂say sorry,擔心自己被誤會,Bella都講入行咁多年,如果係要博新聞一早就做啦。我明白嘅,我都會手誤按錯制掣,唔使放大事件,佢都好慘嚇親,我叫佢唔使驚,小事嚟。」

講到繼續被網民攻擊?吳若希坦言做這行業預了受抨擊,只要不涉及家人底線就不會嬲,她笑說:「我覺得好搞笑,同網民講要尊重我屋企人好似變咗渴求咁,其實尊重係美德,正常都需要有。」可會減少玩社交平台?吳若希笑說:「我唔擺嘢上去,佢哋又會唔開心,有啲網民唔鍾意我,但又鍾意睇我哋嘢,所以會繼續滿佢哋,其實比生BB前已經玩少咗。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!