網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月16日 星期一

卡努吹襲 劉美君尾場騷心痛腰斬 __,劉美君,

卡努無阻東方神起澳門登陸劉美君尾場遭殃 心痛腰斬娛樂要聞颱風卡努襲港,捲走了兩個演唱會!現年52歲的劉美君昨晚紅館尾場撞正八號波,無奈在5時的「死線」 ...




卡努無阻東方神起澳門登陸

劉美君尾場遭殃 心痛腰斬

娛樂要聞








颱風卡努襲港,捲走了兩個演唱會!現年52歲的劉美君昨晚紅館尾場撞正八號波,無奈在5時的「死線」來臨時,親自宣佈個唱取消並向觀眾道歉,激氣的她忍不住罵:「我要鬧佢死人天文台!」另韓國女團少女時代前成員Jessica,退團後首度襲港開騷都難逃取消命運,不過東方神起則如期在澳門演出。



劉美君前晚相隔9年再踏紅館,以十個不同造型和場景,配合演繹多首金曲。

劉美君(Prudence)相隔9年再踏紅館舉行兩場「千色」演唱會,9年前她的個唱在黑雨天氣下騷照開,昨晚尾場卻因颱風卡努襲港要取消。劉美君傍晚仍如常坐保母車到紅館預備,在facebook開直播親自報告情況:「𠵱家4點50幾分,on the way去緊紅館,因為紅館最遲9點開騷,5點要決定,紅館好麻煩,好多批文要填,想大家知我係冇放棄,希望呢幾分鐘內,死人天文台仲唔快啲降,我要鬧佢死人天文台!」





劉美君昨日在fb直播宣佈個唱取消。



劉美君化身歌女,舞姿優雅。



劉美君反串扮偵探,與女舞蹈大跳辣身舞。

Jessica見歌迷

劉美君嘆氣說:「唉!如果真係5點後降,真係好悲哀,因為真係取消,係唔會有補場,因為之後有其他artists開騷,如果真係咁唔好彩,shit!唔會即刻可以補到時間做騷,要等,唔知要等幾耐。」去到紅館踏入死線5時,劉美君親自公告取消並道歉,樂觀的她笑說:「我又未死,唔死仲有得做,起碼上天畀咗一晚我做,已經好好。」昨晚7時劉美君再開直播:「大家都諗緊點做,冇放棄呢件事,希望有最後機會。」

而為劉美君騷擔任嘉賓的林保怡在電話嘆可惜:「我一路喺屋企stand by。都啱嘅,大風大雨,如果有乜嘢意外就唔好啦。噚晚好多朋友睇完都大讚話好好睇,係Prudence嘅嘔心瀝血嚟。」劉美君所屬環球唱片則表示,將盡快公佈有關演唱會取消的安排及詳情。

除了劉美君尾場紅館騷,韓國女團少女時代前成員Jessica於昨晚假九展舉行「Jessica On Cloud Nine Live in Hong Kong」亦因八號風球取消,主辦於fb表示觀眾可獲安排退款。當Jessica得知大批港迷在會場外等候,昨晚亦有到場跟粉絲打招呼,令粉絲非常感動。



林保怡(右)前晚擔任嘉賓,跟劉美君合唱經典歌《偷窺》。





【倒吊自轉】

劉美君演唱會場景穿梭古今,由中世紀到未來2071年。



【釘十字架】



前晚演唱會劉美君換上10個造型,更要在台上換妝。

倒吊獻唱認任性

劉美君今次個唱真是一波三折,開騷前因腳傷舊患變豬蹄,又跟拍拖8年的男友Steve分手,尾場更撞正八號風球取消!幸前晚首場演出順利,劉美君換了10個穿梭古今的造型和場景,演繹多首經典金曲。

打頭陣以中世紀時期教堂做場景,着高衩裙模仿被釘十字架吊高半空唱《我估不到》和《浮花》,隨後場景轉到10年三藩市、90年香港、84年倫敦、33年芝加哥,甚至中國古代。嘉賓林保怡於60年代巴黎場景現身合唱《偷窺》。之後一幕講述未來2071年的東京,劉美君坐在半空的一個盒子舞台內,連人帶凳360度旋轉,猶如時鐘內的分秒針,倒吊唱出《我真的受傷了》,得到觀眾熱烈掌聲。去到最後一幕,劉美君重演86年處女專輯造型唱《兩杯茶》及《千色》,安歌時唱《Man In The Moon》及《我估不到》作終結。

完騷後劉美君在後台直言鍾意唱歌演戲,所以想solo演繹成件事,多謝大家成就她的任性決定,她眼紅紅說:「我唔覺辛苦,好開心50幾歲都仍然可以做到。」

採訪:曹家誠、魯吉

攝影:陳俊強



劉美君前晚完場時與眾舞蹈員謝幕。



蔡一智與太太及陳慧嫻(右)結伴捧場。




鍾意就快D Share啦!