網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月16日 星期一

Jessica C.:JC安志杰緊張宣誓 百厭囡囡想拖媽咪手 __,安志杰,Jessica,Jessica C,JC,

感動又搞笑!混血女模JessicaC.(JC)與影星安志杰在美國時間(15號)於夏威夷結婚,正式進入人生第二個階段。唔少賓客都有飛到當地恭賀佢哋,仲上 ...


感動又搞笑!


混血女模Jessica C.(JC)與影星安志杰在美國時間(15號)於夏威夷結婚,正式進入人生第二個階段。唔少賓客都有飛到當地恭賀佢哋,仲上載靚相同片同大家開心Share。啱啱就有賓客晒出JC與安志杰宣誓嘅片,片中見着上白色婚紗嘅JC單手抱住囡囡Tessa,而安志杰其中一隻手就拖住JC宣讀誓詞,兩人對望甜笑,場面感動!而平時畀人硬漢子感覺嘅安志杰,今日就顯得有少少緊張,不時低頭怕醜笑。宣誓時,由於Tessa仲係太細個唔明白父母喺度做緊乜嘅關係,畀JC單手抱住嘅佢,竟然不停手多多想拉媽咪隻手兼扭計,場面搞笑!

另外,賓客又上載JC喺草地上行走嘅相,相中見佢左手戴住閃爆鑽戒,仲笑得相當Sweet,十分幸福!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!