網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月16日 星期一

無懼風雨!容祖兒孖劉浩龍打風睇戲 __,祖兒,劉浩龍,浩龍,容祖兒,

容祖兒孖劉浩龍吹住風去睇戲。樂壇天后容祖兒(Joey)與男友劉浩龍(師兄)無懼颱風「卡努」襲港,前晚在三號風球仍然懸掛下,拍住拖外出中環睇戲,師兄更貪 ...


容祖兒孖劉浩龍吹住風去睇戲。


樂壇天后容祖兒(Joey)與男友劉浩龍(師兄)無懼颱風「卡努」襲港,前晚在三號風球仍然懸掛下,拍住拖外出中環睇戲,師兄更貪方便隨意將座駕停泊在路邊,未有泊入停車場。至凌晨2時許,戴帽、穿黑衫襯牛仔褲的Joey與男友睇完戲離開,原本兩人打算由戲院的玻璃門步出,但因為經已上鎖,期間有職員上前幫手,但最終都不成功,於是他們要返回戲院,穿過商場去搭𨋢,再從商場的側門出來。

沿途見容祖兒望住男友邊行邊傾,步出後兩人合拍地不時左右兩頭望,之後行去附近街頭取車,由於當時大風又大雨,Joey隨即加快步速往男友座駕方向去,為免女友被大風吹親,師兄亦醒目地遙距開鎖,讓Joey上車避雨,之後師兄當柴可夫載女友返歸。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!