掃呢頁CODE去手機

2017年11月30日 星期四

升呢女一 日踩 22粒鐘 劉佩玥壓力爆煲 [壹週刊 - 1447] __,劉佩玥,M1,

早前,Moon為新劇《堅離地愛堅離地》拍外景,疑患焦慮症的她,全日愁眉苦臉。探熱針升呢女一 日踩22粒鐘 劉佩玥壓力爆煲近年因大台陷入花旦荒,女藝人青 ...






早前, Moon為新劇《堅離地愛堅離地》拍外景,疑患焦慮症的她,全日愁眉苦臉。

探熱針

升呢女一 日踩 22粒鐘 劉佩玥壓力爆煲

近年因大台陷入花旦荒,女藝人青黃不接,大台惟有力谷稍有潛力的藝人。入行四年的劉佩玥( Moon)因樣子甜美又形象正面,成為力捧對象。當選後拍劇、廣告做到冇停手,早前更在劇集《跳躍生命線》升呢做「女一」。不過突然坐正孭重飛, Moon疑壓力爆煲,在社交網上載危坐天台照,又暗示自己疑患焦慮症!

開工愁眉苦臉

劉佩玥( Moon)最近除馬不停蹄為劇集《降魔的》宣傳,又為新劇《堅離地愛堅離地》趕工。幾個月前, Moon曾在 Ig上載危坐天台的相片,自認是「怪人」,打文指「生病時又會更加珍惜……當你覺得身邊的一切都來得理所當然,不妨病一下吧……」,最後更 hashtag「 Anxiety Cure(焦慮治療)」,半明示自己情緒出問題,令不少網友都表示擔心。

日前下午, Moon就現身大埔科學園為新劇《堅離地愛堅離地》拍外景,明顯唔夠瞓的她,埋位前木無表情,更不時愁眉深鎖,一副心事重重的樣子。身旁的男工作人員見狀,主動上車撩她傾偈。有人開解, Moon即向對方呻到指手畫腳,發完一輪牢騷,就收拾心情開工!





近日 Moon在 Ig上載危坐天台照,自認「怪人」外,又暗示自己患焦慮症。





工作人員見佢唔多妥,即上前安慰, Moon亦即時發洩出來。





上週四(二十三日), Moon與張振朗現身觀塘為劇集開工, Moon繼續顯得心事重重。

勸邊青

每日開工直踩廿二粒鐘,做到近乎虛脫的 Moon,上週四(二十三日)完成宣傳又再趕去觀塘海濱為劇集開工。當晚劇情講述一位少女在海邊手自殘, Moon與張振朗發現後上前阻止。現場所見,埋位前的 Moon選擇企埋一邊發呆培養情緒,甚少同身邊工作人員溝通。到正式 roll機, Moon雖然好快入戲,但因表情太誇張,導演唔收貨。此時,近乎壓力爆煲的 Moon粒聲唔出衝入廁所冷靜一下。「 Moon對自己要求好高㗎,以前佢出嚟玩嗰陣喺我哋面前成日都係「開心果」,但我哋睇得出佢呢排成日心事重重,可能真係俾得太大壓力自己!」身邊好友透露。





在近日叫好叫座的劇集《降魔的》中,洪永城扮鬼舔 Moon面珠一幕引來回響。





她粒聲唔出衝入廁所冷靜一下才再埋位。





點知 Moon突然急步奔跑。





於是工作人員遞上劇本輔導她。





呢場阻止少女界手自殘場口, Moon NG好幾次,導演都唔收貨。

撰文、攝影:娛樂組


鍾意就快D Share啦!