掃呢頁CODE去手機

2017年11月30日 星期四

【六嬸設靈】傳聞稱借三千萬不用還 方逸華「最錫嘅人」現身 __,六嬸,方逸華,

蕭若元日前在《退休蕭析》中談到六嬸方逸華生前種種,談到六嬸最錫的人,既得到六嬸信任,而且埋到身,是劉家昌。蕭若元說:「另一位搞得方小姐好掂嘅係劉家昌, ...




蕭若元日前在《退休蕭析》中談到六嬸方逸華生前種種,談到六嬸最錫的人,既得到六嬸信任,而且埋到身,是劉家昌。蕭若元說:「另一位搞得方小姐好掂嘅係劉家昌,佢同方小姐話冇錢,借咗3千萬冇計息,後來劉家昌搵返啲錢諗住還錢,不過方小姐唔使佢還,所以劉家昌係最氹得掂方小姐嘅人。」

六嬸今日設靈,身為六嬸生前最信任的人之一,劉家昌今晚7時07分左右,由好友張玉珊登同下抵達,直上一樓未有停低受訪。逗留近一小時,至7時51分才由一名男友人陪同落樓,木無表情,同樣未有受訪便匆匆離開。

此外,無綫電視董事局主席陳國強約於8時40分獨自離開,未有受訪。

右圖攝影:陳慧安 萬梓良 無綫電視董事局主席陳國強約於8時40分獨自離開,未有受訪。
劉家昌今晚7時07分左右,由好友張玉珊登同下抵達。 逗留近一小時,劉家昌先行離開。

未幾張玉珊亦離開

鍾意就快D Share啦!