掃呢頁CODE去手機

2017年11月24日 星期五

莊思敏送細妹莊思明600萬納米樓 __,莊思明,思明,莊思敏,

有個咁嘅家姐真得有今生冇來世!港島區新盤細單位回報理想,吸引不少名人、明星追捧,莊思敏繼今年四月買了何文田一個逾六百萬的單位後,今次轉戰港島區,仲益埋 ...


有個咁嘅家姐真得有今生冇來世!


港島區新盤細單位回報理想,吸引不少名人、明星追捧,莊思敏繼今年四月買了何文田一個逾六百萬的單位後,今次轉戰港島區,仲益埋親細妹莊思明,有地產界消息指,莊思明以逾六百萬購入西營盤瑧蓺一個二百多呎的開放式單位,起初以為家姐買完樓今勻到細妹上車,齊齊投資賺大錢,殊不知思明接受東網訪問時笑謂:「層樓係家姐買畀我㗎!佢不嬲都想我快啲搬,梗係想叫我快啲搬出去,不過放心,轉過頭我就會幫佢賣出去!哈哈!」

思明坦言單位都是投資,之後會放租出去,問幾時到她自己上車買樓時,她謂:「有排我要儲多啲錢先,(係咪都快?)希望快啲依家啲樓太貴喇!呢啲單位二百幾呎都要六百萬。」

懂得投資

其實思敏向來甚有投資心得,身為拿督女兒的她,有財得來更甚懂得運用,之前她以成交價逾600萬元購入何文田加多利軒一個高層實用面積只有263方呎的單位,雖然被形容為劏房樓,但平均呎價超過2.3萬元,思敏當時直言:「呢個地段我好,方便放租,呢個係我喺香港第一個物業。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!