掃呢頁CODE去手機

2017年11月24日 星期五

【蕭若元爆料】揭六嬸最錫係邊個 借三千萬唔使還 __,六嬸,方逸華,

蕭若元在《退休蕭析》中談到六嬸方逸華生前種種,不得不提當然是無綫跟邵氐兩間公司。原來當年方小姐主要管邵氏,無綫就由邵逸夫契仔——一位印度人管理,當時他 ...




蕭若元在《退休蕭析》中談到六嬸方逸華生前種種,不得不提當然是無綫跟邵氐兩間公司。

原來當年方小姐主要管邵氏,無綫就由邵逸夫契仔——一位印度人管理,當時他跟大陸合作拍劇集,一人負責一半資金。蕭若元說:「大陸公司賣大陸,TVB賣海外。後來發現呢間大陸公司從來都冇出錢,TVB出晒錢。有日方逸華同麥當傑上去片場睇,發覺點解片場有個印度細佬仔係度走來走去,原來呢個係個印度人同大陸間公司嘅老闆生嘅。」

蕭若元透露方小姐鍾意用舊人,邵氐的左右手叫黃家禧;六嬸的表弟,老蕭說:「呢個人非常唔妥我,話有佢一日,蕭若元都唔使旨意返邵氐。另一位係樂易玲,麗的時代佢已經跟我,做《表錯七日情》製片,好得方小姐重用,後來佢離開邵氐,跟咗我同麥當雄好多年,後來結婚生仔冇做,到後來至返TVB到今日。」

他講到方小姐晚年身邊有位「則師契仔」,跟出跟入,而另一位埋到身的,是劉家昌,他說:「另一位搞得方小姐好掂嘅係劉家昌,佢同方小姐話冇錢,借咗3千萬冇計息,後來劉家昌搵返啲錢諗住還錢,不過方小姐唔使佢還,所以劉家昌係最氹得掂方小姐嘅人。」

相關文章:

【六嬸離世】「頭號寵男」Raymond曾代方逸華遞交1億支票予城大

http://bit.ly/2zc2TUQ

【蕭若元爆料】方逸華怒炒導演 先禮後兵一秒變臉鬧爆你

http://bit.ly/2n2eowG

【蕭若元爆料】稱方逸華食飯次次check單 開公數住酒店禁開雪櫃

http://bit.ly/2A9pOl8

【蕭若元爆料】揭六嬸最錫係邊個 借三千萬唔使還

http://bit.ly/2A3GtZ7

【蕭若元爆料】「邊個係陸小曼?」「清朝先定宋朝先?」方逸華學歷低成笑柄

http://bit.ly/2A3Stuk

【六叔知情】蕭若元揭秘 方逸華與菲律賓華僑 關係持續數十年

http://bit.ly/2hLRML8

【六嬸離世】冇方逸華就冇邵氏?蕭若元爆邵氏兄弟為六嬸反目

http://bit.ly/2iJswGc

身家至少38億 傳方逸華仿傚六叔成立慈善基金 回饋社會

http://bit.ly/2jhJf3d

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent


鍾意就快D Share啦!