掃呢頁CODE去手機

2017年11月24日 星期五

單身唐詩詠預告晒事業線:條線好長 __,詩詠,唐詩詠,

唐詩詠包到冚登機,但預告頒獎禮上一定「晒線」。藝人唐詩詠、高海寧、李佳芯、蔡思貝、肥媽及黎諾懿現身機場,出發前往馬來西亞準戰明晚舉行的《TVB馬來西亞 ...


唐詩詠包到冚登機,但預告頒獎禮上一定「晒線」。


藝人唐詩詠、高海寧、李佳芯、蔡思貝、肥媽及黎諾懿現身機場,出發前往馬來西亞準戰明晚舉行的《TVB馬來西亞星光薈萃頒獎典禮》,唐詩詠直言較有信心與王浩信奪得「螢幕情侶獎」,因當時的確搞喊咗大批觀眾,就連自己都成為喊包。

對於不少網友希望詩詠在視后爭奪戰中突圍而出,她感激支持者,坦直言望攞獎:「 好多謝網民一直畀支持我,我都希望Cherry呢個角色得到獎,對套劇有信心,想代表大家去攞!」問戰衣會否性感?詩詠笑說:「性唔性感係睇咁啱揀到邊條裙,我唔會刻意。(有冇事業線?)有線!但條線喺邊,聽日就會知,條線好長㗎!」

日前,唐詩詠上載性感晒腿照配感性留言,她解釋:「可能近排睇咗一啲書,有感而發就想同網友分享。(呢排做咗單身代言人?)其實單唔單身都要快樂,特別係女仔,拍拖當然開心,但單身都冇乜嘢。(好多人重點讚你腳靚!)即係晒腿係福利照?好呀!甫多啲,對腳條線都幾長。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!