網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月14日 星期三

【有冇可能】嬌滴美棋BB孭起逾200磅Bob __,美棋BB,林盛斌,Bob,黃美棋,

勁!!童星出身嘅黃美棋最近有份主持無綫綜藝節目《大玩特玩》,節目播出街後,唔少網民都讚嬌滴滴嘅佢好可愛!不過,呢次錄影時美棋BB竟遇上一個難題,就係要 ...


勁!!


童星出身嘅黃美棋最近有份主持無綫綜藝節目《大玩特玩》,節目播出街後,唔少網民都讚嬌滴滴嘅佢好可愛!不過,呢次錄影時美棋BB竟遇上一個難題,就係要挑戰孭起體重逾200磅嘅林盛斌(阿Bob)!

阿Bob同美棋BB各自喺社交網上載咗一段影片,片中見美棋BB自爆身高153cm,不過就點都唔肯透露體重。之後,佢同Bob就好快開始咗個挑戰,美棋BB二話不說咁孭起阿Bob,仲成功Hold咗5秒先至開始行,搞到原本掛住在旁食花生嘅隊友見到亦忍唔住歡呼!之後美棋BB孭住阿Bob行咗接近20步抵達終點,期間完全唔使人幫,真係好犀利!難怪阿Bob都好驚訝咁猛話:「嘩嘩嘩!」仲問:「有冇可能呀大佬……」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!