網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月14日 星期三

【為師兄谷個唱?】突傳分手係咪博宣傳?高EQ祖兒即「忟」憎 __,師兄,容祖兒,祖兒,劉浩龍,

早有準備面對傳媒嘅祖兒,今日心情似乎幾ok,受訪時同之前喺backdrop影相都保持極高EQ。除咗一條問題。訪問近尾聲,傳媒問祖兒同師兄係咪好耐冇見? ...




早有準備面對傳媒嘅祖兒,今日心情似乎幾ok,受訪時同之前喺backdrop影相都保持極高EQ。除咗一條問題。

訪問近尾聲,傳媒問祖兒同師兄係咪好耐冇見?佢話唔係。當聽到有報道指兩人由年初已冇見面,祖兒搖了搖頭:「太誇張喇。」咁準備好迎接新戀情未?佢就話:「太多事情發生,我未處理到。努力工作先啦。」

不過今次爆出分手嘅時間啱啱同師兄開騷時間相近,故不少網民都質疑係咪「宣傳手法」,祖兒聞言似少少忟憎,反問傳媒:「你哋覺得咁,係得嘅咩?大家都係現代人,呢啲唔係我哋自己拎出嚟講嘅。總之我哋係互相支持嘅狀態。」再問之前係咪好大壓力?祖兒只表示:「唔回應咁多喇。」然後助手終止訪問。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

攝影:陳俊強 早有準備面對傳媒嘅祖兒,今日心情似乎幾ok。
訪問近尾聲,傳媒問祖兒同師兄係咪好耐冇見?佢話唔係。
當聽到有報道指兩人由年初已冇見面,祖兒搖了搖頭:「太誇張喇。」
聽到有網民質疑係咪「宣傳手法」,祖兒聞言似有少少唔高興。

鍾意就快D Share啦!