網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月14日 星期三

重遊「斷腸地」 洪朝豐更珍惜生命 __,洪朝豐,

洪朝豐已經完成30次電療。58歲的前著名DJ洪朝豐患上狂躁抑鬱症後,去年底患上舌癌,割去3分2脷保命後,癌細胞擴散到淋巴,再患上淋巴癌,現已完成30次 ...


洪朝豐已經完成30次電療。


58歲的前著名DJ洪朝豐患上狂躁抑鬱症後,去年底患上舌癌,割去3分2脷保命後,癌細胞擴散到淋巴,再患上淋巴癌,現已完成30次電療算是「執番條命」。浴火重生的洪朝豐再次重新振作接受東網訪問,身穿彩色名牌外套,襯黑長褲的他,精神爽利地在藍田寓所接受家訪,當他一打開門,見地下的磚有水痕,問他是否拖過地,笑住話:「係呀,因為你哋嚟嘛,要招呼你哋。」訪問時間為下午3時,得知他尚未食午飯,着他先食帶來的咖啡及西餅,他又笑住說:「唔使(食)住,咖啡可以飲,但西餅我食唔到,我只可以食流質嘢,可以做訪問先。」訪問做了一小時和他握手時,感到他雙手冰凍,原來他又是為招呼傳媒,家中開了冷氣,大病初愈的他「捱」一個小時凍氣,體貼又細心。

重新學進食

洪朝豐坐在客廳中的梳化受訪,讚他氣質不錯時,他全程笑瞇瞇,又不介意被記者觸摸他下顎位置手術後一條長長的疤痕,不過手術做得好,遠睇只以為是頸紋,而做過電療,其頸上留下的黑印雖減退但仍留痕,又因口中「再造舌頭」尚未完全消腫,且需要時間適應,影響了他的語言能力,他說:「依家我講嘢好似含住舊嘢咁,不過之前我講嘢好慢,因為條脷比牙床更大,成日夾到或整親,不過我覺得每日都有進步,我或者可以再教番唱歌。」

洪朝豐自言:「我已經好番㗎啦,有時我都唔記得自己係一個癌症病人。」至於醫生可有告訴他會否有復發可能?他指:「醫生冇講明,不過我就要每隔兩個月覆診。」他又說現時每日都過得很開心,心情正如他身上色彩斑燦的外套。問他之前在社交網曾透露有多次自殺的念頭,他說是因當時全因未能接受自己:「我最自豪係把聲,但嗰天一次過要攞走晒,我靠把聲維生,我點教人唱歌,點教人打坐,同埋我最鍾意食嘢,但醫生話我可能一生要食流質食物,依家我食嘢,要將啲肉用門口咬爛先,跟住要用筷子塞入口,即係生吞,根本感覺唔到味道,我飲果汁,最初頭係連有少少果汁渣都唔得嘅,不過依家我諗通咗,冇聲咪冇聲,食嘢冇味咪冇咪囉,個樣唔靚咪唔靚囉,最緊要我仲有條命。」

萌生自殺念頭逾廿次

洪朝豐回憶當初得知患癌後,情緒跌落谷底到要尋死,全因他覺得絕望,他說:「因為睇唔到痛苦嘅盡頭,我自殺嘅念頭有成20幾次,最記得有次我做完電療,個人好攰,突然內裏有嘢喺度不停同我講,死咗去啦,你又冇咗把聲,又食唔到嘢,個樣又肉麻,我返番嚟21樓嘅屋企,就走去欄杆度望,又諗如果我跳落去就一了百了,我又諗,我係咪要着拖鞋跳,下面係行人路,如果我跳落去可能會累到人,又諗過夜晚跳好啲,唔會好多人睇到,我又諗過吊頸,開媒氣、食安眠藥,不過又諗到唔好喺屋企死,唔好累到屋企人。」洪朝豐強調「想通」後明白自殺不能解決問題,覺得比死,選擇生活下去才更勇敢,所以呼籲所有處於低潮的人勿輕生。洪朝豐又說現時不再想尋死,全因他的學生送贈一本「救命書」令他開竅,他自睡房珍而重之取出了一本《一切如來心秘密全身舍利塔寶篋印陀羅尼經》書。他就說:「就係因為學生送咗呢本手抄嘅經書畀我,我睇完咗成個人『叮』咗一聲,諗通晒。」他又說想廣結善緣幫忙有需要的人,現正進行義印打算送書贈有緣人。

重踏斷腸地

洪朝豐自言已超越生與死,更不介意重踏他曾到過的斷腸地,當他步出寓所,寓所對面的後樓梯及𨋢位口都有個大天窗,站在曾被他視為「了斷地」的地方時,他緊握住鐵欄向下望住大球場及行人路時說:「我有畏高,我都驚㗎,腳都震晒,不過我唔會再諗跳落下嗰啲,依家跳返出嚟睇,就覺得根本唔使自殺,死都唔係咁易,如果死唔去仲大鑊。」

防止自殺求助熱線:

香港撒瑪利亞防止自殺會: 2389 2222

生命熱線: 2382 0000

明愛向晴軒: 18288

社會福利署: 2343 2255

撒瑪利亞會熱線(多種語言): 2896 0000

東華三院芷若園: 18281

醫管局精神健康專線: 2466 7350

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!