網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月14日 星期三

型男廚房!黃宗澤煲湯煮嘢冇難度 __,黃宗澤,

黃宗澤大晒廚藝。型男黃宗澤(Bosco)繼之前拍畢邵氏網劇《守護神》後,即緊接為大陸劇拍攝,長時間於內地拍劇,Bosco真的不怕冇啖好食,就連與他一起 ...


黃宗澤大晒廚藝。


型男黃宗澤(Bosco)繼之前拍畢邵氏網劇《守護神》後,即緊接為大陸劇拍攝,長時間於內地拍劇,Bosco真的不怕冇啖好食,就連與他一起工作的夥伴,都甚有口福。Bosco將所住酒店廚房,變為屋企廚房一樣,萬事俱備,除了煲靚湯滋潤吓外,更一個人煮十個人的飯餸,色香味俱全,絕對不是講笑。

Bosco與吳卓羲擔綱演出的邵氏網劇《飛虎之潛行極戰》,將於「香港國際影視展2018」會重點宣傳,而此劇亦由昔日好兄弟林峯唱主題曲,可謂兄弟大聯盟,不同崗位合作。問到Bosco會否希望大家再一同拍劇或電影時,他謂:「要集我、林峯同卓羲三個拍一套嘢係好有難度,依家各有各忙,如果可以就梗係開心,好似好朋友團聚,好難得,係回憶。(林峯有新歡喎!)人哋感情事唔回應,我都唔知頭唔知路!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!