網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月14日 星期三

范振鋒拒夫妻檔演出:唔想畀李思欣教戲 __,范振鋒,李思欣,

范振鋒坦言好難與李思欣一齊演戲,因為唔想畀老婆教戲。藝人范振鋒與太太李思欣拍拖到出席電影《唐人街探案2》優先場。李思欣現在是天泰娛樂文化的董事總經理, ...


范振鋒坦言好難與李思欣一齊演戲,因為唔想畀老婆教戲。


藝人范振鋒與太太李思欣拍拖到出席電影《唐人街探案2》優先場。李思欣現在是天泰娛樂文化的董事總經理,專責為新片發行,她笑說:「呢個名銜好大壓力,電影對自己嚟講係一個好新嘅範疇,老公經驗比我更加豐富。(公司有咩發展大計?)公司之前投資過一啲電影、演唱會,今年會自己開兩部戲。」

問可會夫妻檔演出?范振鋒耍手擰頭笑說:「唔好喇,好怪咁,自己做戲又唔係好叻,之前都有人搵過我哋,不過我都推咗。(係咪驚有拗撬?)唔係,自己又唔係演開戲,佢又係學院派,我唔想吓吓畀佢教,大家都係分開吓好啲,咁佢啲電影我幫佢做司儀囉。(收唔收酬勞?)要收,不過收平啲囉。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!